وبلاگ

چسب اپوکسی در همدان

چسب اپوکسی در همدان-وینتو شیمی

چسب اپوکسی دو جزئی

7,000,000 
  • کد (vs 02)
  • وزن: 2 کیلو
  • ارسال: به تمام ایران
  • جهت چسباندن قطعات آهن و بتن
  • استفاده برای درزگیری سنگ و سرامیک
  • چسباندن انواع سنگ های طبیعی و صفحات چوبی نما
  • چسباندن انواع کاشی، سرامیک و آجر
  • نصب آب نما و قاب آینه
  • تخفیف ویژه جهت خرید عمده (تماس بگیرید)

چسب اپوکسی دو جزئی کد (vs 01)

6,000,000 
وزن: 1 کیلو برند: وینتو شیمی ارسال: فوری به تمام ایران جهت خرید عمده تماس بگیرید  

چسب اپوکسی دو جزئی کد (vs 04)

قیمت اصلی 15,000,000 ﷼ بود.قیمت فعلی 12,000,000 ﷼ است.
وزن: 4 کیلو برند: وینتو شیمی ارسال: فوری به تمام ایران جهت خرید عمده تماس بگیرید  

چسب اپوکسی مواد قدرتمند و بسیار کاربردی است که بر پایه ی رزین بهبود یافته بوده و دارای ویژگی های خاصی مثل: چسبندگی قوی، مقاومت مکانیکی بالا، مقاومت به خوردگی شیمیایی و  با دوام و طول عمر بالا است‌‌‌. چسب اپوکسی در همدان در انواع مختلف و متفاوت به دست مشتری رسانده میشود که هر نوع کاربرد متفاوتی دارد و در بسیاری از صنایع مثل: ساختمان سازی، خودرو سازی، صنایع دستی و هنری، صنایع فلزی، مجسمه سازی، جواهر سازی و غیره به وفور از آن استفاده می شود اما بیشترین استفاده از آن در ساختمان سازی است زیرا برخلاف سیمان و دوغاب که گران قیمت اند و فضای زیادی را اشغال می کرده و کار با آن ها بسیار زمان بر است، ساخت و ساز با چسب اپوکسی با تمیزترین حالت، در زمان کوتاهی انجام می گیرد و قیمت بسیار اقتصادی و به صرفه ای دارد، در واقع در هزینه و زمان صرفه جویی می شود.

این صفحه رو کلیک کن به کارت میاد!  چسب خمیری از کجا بخریم؟

در این مقاله به معرفی چسب اپوکسی دو جزئی، چسب اپوکسی وینتو شیمی و خرید انواع چسب اپوکسی در همدان به صورت عمده می پردازیم.

چسب اپوکسی دو جزئی در همدان

یکی از چسب های پرفروش ساختمانی که امروزه به فراوانی از آن استفاده می شود، چسب اپوکسی دو جزئی است. دوستان عزیز ما برای خرید چسب اپوکسی در همدان کافیست به صورت آنلاین آن را از فروشگاه ما خریداری نمایید تا به صورت فوری و در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما ارسال شود.

چسب اپوکسی دوجزئی بر پایه رزین اپوکسی می باشد به همین علت  دارای چسبندگی فوق العاده قدرتمند و با دوامی است.

این نوع چسب به دلیل واکنش های شیمیایی و دیدن حرارت بالا، بسیار سخت و محکم است به همین خاطر در صنایع زیادی از چسب اپوکسی دوجزئی استفاده می شود.

چسب اپوکسی دو جزئی، در دو ظرف جداگانه قرار دارند ( رزین و هاردنر ) و باید قبل از مصرف مقداری از هر دو نوع را در یک ظرف با هم مخلوط کرده و در فاصله زمان کوتاهی از آن استفاده کرد تا چسب خاصیت خود را از دست ندهد و بیشترین کارایی را داشته باشد. چسب اپوکسی دوجزئی به سطوح مختلف مثل: بتن، چوب، فلز، شیشه، سرامیک و غیره می چسبد.

مزایای استفاده از چسب اپوکسی دو جزئی

۱. مقاومت بالا در برابر ضربه و لرزش

۲. کاربری بسیار آسان و راحت

۳. افزایش مقاومت مکانیکی و شیمیایی

۴. اتصال دائمی و بدون سستی

چسب اپوکسی وینتو شیمی در همدان

وینتو شیمی با بیش از سی سال فعالیت به عنوان تولید کننده مطرح چسب ساختمانی، انواع چسب اپوکسی را در قالب و سایزهای مختلف تولید می کند. تمامی محصولات در آزمایشگاه های معتبر خارج از کشور مورد بررسی قرار گرفته و تایید شده اند، به همین دلیل از محبوبیت و فروش زیادی برخوردارند.

این صفحه رو کلیک کن به کارت میاد!  چسب کاشی چیست؟

ساکنین همدان بدون نیاز به حضور در فروشگاه ما و با خرید چسب اپوکسی در همدان به صورت آنلاین از ما، می توانند خرید خود را با آسودگی خاطر انجام دهند.

چسب اپوکسی یک ویژگی فوق العاده دارد و آن این است که میزان نفوذ پذیری بالایی دارد و به آسانی وارد ترک ها، حفره ها، منافذ و شکستگی های بزرگ و کوچک می شود، قیمت بسیار مناسب و کاربری خیلی آسانی دارد و در کوتاه ترین زمان کار انجام می شود، برخلاف گذشته که برای تعمیر، زمان زیاد و هزینه ی گزافی صرف خرید مواد می شد.

چسب اپوکسی وینتو شیمی در برابر نم، رطوبت و حرارت مقاومت بالایی دارد به طوریکه برای کاشی کاری نمای داخلی ساختمان ها و نمای خارجی، در تمام فصول سال از آن استفاده می شود و به راحتی قابلیت تراشکاری و سمباده زنی دارد به همین علت در بیشتر صنایع از آن استفاده می شود.

انواع چسب اپوکسی در صنایع مختف

چسب اپوکسی در انواع مختلفی از قبیل: چسب اپوکسی سنگ، چسب اپوکسی فلز، چسب اپوکسی چوب، چسب اپوکسی مخصوص بتن، چسب اپوکسی خمیری، چسب اپوکسی پلاستیک و غیره با عالی ترین کیفیت تولید می شوند که هر کدام کارایی متفاوتی دارد و در سایز و قالب های مختلفی بسته بندی شده  و خریداران بر اساس نیاز خود می توانند قالب های مختلف را خریداری نمایند.

خرید چسب اپوکسی عمده در همدان

انواع چسب اپوکسی و چسب های ساختمانی توسط شرکت وینتو شیمی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت تولید می شود و به تمام نقاط ایران و خارج از کشور ارسال می شود. خرید چسب اپوکسی به صورت عمده مناسب برای ساختمان سازان، نمایندگان و فروشگاه ها است که وینتو شیمی برای ان ها به صورت ویژه ای تخفیف در نظر می گیرد تا خریداران بیشترین سود ممکن را از آن ببرند.

این صفحه رو کلیک کن به کارت میاد!  چسب کاشی خمیری بهتر است یا پودری

برای خرید چسب ساختمانی یا خرید چسب اپوکسی در همدان به صورت عمده کافیست از طریق تماس تلفنی برقرار کردن با وینتو شیمی یا خرید به صورت آنلاین اقدام نمایید، وینتو شیمی سعی می کند خرید را در مدت زمان اندکی برای شما ارسال کند.

قیمت چسب اپوکسی در همدان

قیمت چسب اپوکسی در همدان در صورتی که خرید به صورت آنلاین یا تلفنی از تولید کننده آن یعنی وینتو شیمی انجام گیرد، برای خریدار بسیار به صرفه است زیرا خرید به صورت مستقیم انجام می شود و هیچ گونه هزینه ای به دلال پرداخت نمی شود. وینتو شیمی تمام چسب های خود را تضمین می کند تا مشتریان تک و عمده هیچ گونه دلهره و نگرانی بابت کیفیت آن نداشته باشند و سعی می کند با قیمت رقابتی، تخفیف دار و کمترین سود ممکن برای خود، خرید را برای مشتریان گرامی در کوتاه ترین زمان ارسال کند.

قیمت چسب اپوکسی نسبت به به حجم آن و نوع چسب متفاوت است و شما ساکنین عزیز شهر همدان در صورت تمایل به خرید چسب اپوکسی در همدان به صورت غیر حضوری کافیست با شماره های درج شده تماس برقرار نمایید، کادری مجرب همیشه آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما در مورد قیمت انواع چسب اپوکسی و کیفیت آن است.

جمع بندی

چسب اپوکسی به دلیل تحمل وزن سنگین، مقاومت بالا، استحکام زیاد، قیمت به صرفه و مناسب، مقاوم در برابر نم و رطوبت و کاربری آسان آن نزدیک به ۵۰ سال است که در دنیا محبوبیت زیادی دارد و در تمام صنایع به خصوص ساختمان سازی به وفور از آن استفاده می شود زیرا خرید چسب ساختمانی علاوه بر هزینه به صرفه ی آن، باعث می شود کار در زمان کوتاهی با بهترین کیفیت انجام گیرد.

چسب اپوکسی در انواع تک جزئی و دو جزئی تهیه می شود که استفاده از چسب اپوکسی دو جزئی یا دوقلو راه حل موثر و مناسب برای متصل کردن قطعات مختلف به هم است. از همین روی به یقین می توان گفت که این نوع، گزینه ای خیلی مناسب برای ساخت و ساز و تعمیرات خانگی و پروژه های دستی و هنری می باشد.

در صورت نیاز به خرید چسب اپوکسی در همدان، کافیست انواع آن را که بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را دارند به صورت غیر حضوری از فروشگاه ما سفارش دهید تا خرید را به صورت فوری برای شما ارسال کنیم.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *