وبلاگ

نصب کاشی بین کابینتی

جهت مشاوره و خرید عمده با قیمت رقابتی با شماره های زیر تماس بگیرید.

09120753902

09125139379 

پرایمر ساختمانی (آنتی باکتریال)

1,000,000 3,100,000 
ویژگی های محصول:
  • زیر لایه قوی جهت افزایش چسبندگی سطوح
  • مناسب برای سطوح داخلی از جمله: دیوارهای گچی، بتنی، چوبی، سرامیکی و سنگی
  • قابلیت استفاده با چتکه، غلتک، پیستوله و اسپری

چسب اپوکسی دو جزئی

7,000,000 
  • کد (vs 02)
  • وزن: 2 کیلو
  • ارسال: به تمام ایران
  • جهت چسباندن قطعات آهن و بتن
  • استفاده برای درزگیری سنگ و سرامیک
  • چسباندن انواع سنگ های طبیعی و صفحات چوبی نما
  • چسباندن انواع کاشی، سرامیک و آجر
  • نصب آب نما و قاب آینه
  • تخفیف ویژه جهت خرید عمده (تماس بگیرید)

چسب اپوکسی دو جزئی کد (vs 01)

6,900,000 
وزن: 1 کیلو برند: وینتو شیمی ارسال: فوری به تمام ایران جهت خرید عمده تماس بگیرید  

چسب بتن استحکامی

900,000 9,900,000 
ویژگی های محصول:
  • افزایش استحکام
  • ایجاد چسبندگی و افزایش مقاومت کششی
  • آنتی باکتریال

چسب پودری سفید (الیافدار)

3,300,000 5,900,000 
ویژگی های محصول:
  • چسب پودری سفید الیاف دار مخصوص کاشی و سرامیک پرسلان، کف و سطوح سیمانی (قیمت 290000 تومان)
  • چسب پودری سفید (الیافدار) مخصوص سرامیک اسلب، کاشی پرسلان، کف و سطوح سیمانی (قیمت 490000 تومان)
  • چسب ویژه پودری سفید (الیافدار) مخصوص سرامیک اسلب، استخر کاشی پرسلان، قدرت چسبندگی به سطوح صیقلی روی دیواره کاشی سنگ و دیواره گچی (قیمت 590000 تومان)
  • دارنده گواهینامه و استاندارد کیفی ISO (10002، 9001، 10004، 45001، 14001، HSE_MS)

نصب کاشی بین کابینتی امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده است و یکی از الزامات هر آشپزخانه ای شده است. آیا می دانید که شما می توانید با نصب کاشی در فضای خالی بین کابینت ها چقدر آشپزخانه خود را زیباتر از قبل کنید. نصب کاشی می تواند علاوه بر زیباسازی محیط آشپزخانه در نظافت آشپزخانه شما نیز بسیار تاثیر گذار باشد. اگر فضای بین کابینت شما خالی باشد و یا کاشی های قدیمی داشته باشد حتما متوجه کدر شدن آن شده اید که همیشه کثیف به نظر می رسند با این که همیشه آن ها را نظافت می کنید.

اگر به هر دلیل نصب کاشی بین کابینتی را انتخاب کرده اید و قصد دارید خود شما این کار را در منزل انجام دهید ما در این جا تمامی مراحل آموزش نصب، ترفندها و نکات کلیدی را به شما گفته ایم که بتوانید یک روزه تحول بزرگی در آشپزخانه خود ایجاد کنید.

نصب کاشی بین کابینتی با استفاده از چسب یک فرایند مهم و دقیق است که نیازمند آماده‌سازی مناسب سطح و استفاده از ابزارهای صحیح می‌باشد.

برای انجام این کار بهتر است ابتدا سطح کابینت و دیوار کاملاً تمیز و صاف شود. همچنین، اطمینان حاصل شود که سطح کاملاً خشک است تا چسب به خوبی بچسبد.

قبل از شروع به کار، اطمینان حاصل کنید که دارای ابزارهای لازم برای انجام این کار هستید، از جمله چسب مناسب برای کاشی، ابزارهای برش کاشی و ابزارهای اندازه‌گیری مورد نیاز.

همچنین، پیش از نصب کاشی، نیاز است که طرح کاشی‌ ها را بر روی سطح کابینت به دقت بچینید تا مطمئن شوید که طرح به درستی می‌آید.

مراحل نصب کاشی بین کابینتی

برای نصب کاشی ها بهتر است مراحل زیر را انجام دهید تا بهترین نتیجه رو داشته باشید:

  1. آماده‌سازی سطح: سطح را با استفاده از یک پارچه نرم تمیز کرده و از هر گونه گرد و غبار و روغن و چربی پاک کنید.

  2. اعمال چسب: چسب مخصوص کاشی را با استفاده از ابزار مناسب (معمولاً از نوع گاز یا سیلیکون) به سطح کاشی و یا کابینت اعمال کنید.

  3. نصب کاشی: کاشی را با دقت روی سطح کاشی یا کابینت قرار دهید و با فشار دادن به آن، به خوبی روی سطح چسب خورده باشد.

  4. جلادهنده: برای جلوگیری از نفوذ رطوبت و گرد و غبار، لبه‌ها و اتصالات کاشی را با مواد جلا دهنده مناسب پوشانده و حفاظت کنید.

  5. تمیز کردن پس از نصب: پس از اتمام نصب، کاشی‌ها را با یک پارچه تمیز و مرطوب پاک کنید تا هر گونه اثر اضافی از چسب یا گرد و غبار از بین برود.

این صفحه رو کلیک کن به کارت میاد!  چسب اپوکسی در اهواز

با رعایت دقیق این مراحل، می‌توانید کاشی را با استفاده از چسب به کابینت نصب کنید و نتیجه‌ ای کیفی و دوام‌ دار بدست آورید. اما بهتر است قبل از شروع به کار، دقت کافی را در انتخاب چسب و ابزارهای مورد نیاز داشته باشید.

نصب کاشی بین کابینتی موضوعی است که امروز قرار است به آن بپردازیم. شرکت وینتو شیمی در نظر دارد تا راهنمائی ها و اطلاعات لازم در مورد خرید چسب ساختمانی، چسب کاشی بین کابینتی و سایر ملزوماتی که برای ساخت یا تعمیر منزل کارایی دارند را به مشتریان خود ارائه دهد.

مهم ترین مزیت پوشاندن فضای بین کابینت ها با یک روکش با جنس دلخواه مثلا کاشی، این است که دیوار پشت روکش از انواع آلودگی ها حفظ می شود. البته این روکش ها مزایای دیگری هم دارند که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

همان طور که گفته شد روکش های بین کابینتی انواع مختلفی دارند مانند بین کابینتی های پی وی سی، بین کابینتی طرح سنگ، کاغذ دیواری ها، کاشی بین کابینتی، سرامیک های دست ساز بین کابینتی، دیوارپوش های بین کابینتی آجری و بین کابینتی هایی از جنس کوارتز، ورق های شیشه ای و سنگ مرمر.

نحوه اجرای کاشی های بین کابینتی

نحوه اجرای کاشی های بین کابینتی

برای نصب کاشی های بین کابینتی لازم است که از تمام توجه و دقت خود استفاده کنید تا در نهایت به نتیجه دلخواه تان برسید.

اگر مقدور است از کاشی کار بخواهید این کار را برای شما انجام دهد، اما اگر می خواهید خود وارد عمل شوید، مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

1- در ابتدای امر، کانتر آشپزخانه را نصب کنید.

2- فضای بین کابینت را به طور دقیق اندازه گیری کنید.

3- اگر پریزی در قسمتی که باید کاشی ها نصب شوند، وجود دارد حتما آن را خارج کنید.

4- روی کابینت ها را با پلاستیک ضخیم به طور کامل بپوشانید تا از گزند خط و خش و کثیف شدن در امان بمانند.

5- اگر سطح زیر کاشی دارای برآمدگی یا برجستگی است، حتما آن را برطرف کنید تا مانع از لق شدگی کاشی ها شود.

6-  اگر برای چسباندن کاشی ها می خواهید از ملات استفاده کنید، آن را آماده کنید، اما پیشنهاد ما استفاده از چسب کاشی است. این چسب ها با مزایایی که دارند، از بخش های سخت کار که آماده کردن ملات یکی از آن هاست، می کاهد. بخش دیگری که باعث محبوبیت این چسب ها است، بخش مربوط به تمیزکاری آخر کار است. به علت سهولت در به کار بردن این چسب ها به جای ملات سیمانی، حتی بانوان نیز می توانند خودشان کاشی های بین کابینتی یا هر روکش دیگری را نصب کنند. اگر می خواهید از قدرتمندترین چسب موجود استفاده کنید چسب اپوکسی پیشنهادی فوق العاده است که می توانید از آن برای چسباندن کاشی و سرامیک استفاده کنید.

7- بعد از آماده کردن ملات سیمان یا چسب، کاشی ها را بر روی دیوار بچسبانید.

8- حالا فضای بین کاشی ها را بندکشی کنید.

9- سطح کاشی ها را با دستمال نرم یا اسفنج تمیز کنید.

10- بعد از خشک شدن و فیکس شدن کاشی ها، می توانید فاصله بین کاشی ها را با خمیر درزگیر همرنگ کاشی ها پر کنید تا بر زیبایی کار افزوده شود.

11- با شیرینی و فنجانی چای، پایان کار خود را جشن بگیرید.

ارتفاع نصب کاشی بین کابینتی

به طور معمول فاصله کابینت های بالا و پایین از یکدیگر 60 سانتیمتر است. این یک عدد استاندارد است که هنگام ساخت در اغلب آشپزخانه ها رعایت شده است. بنابراین روکش های بین کابینتی از هر جنسی که باشند، باید به گونه طراحی شوند که هنگام نصب، طرحش بهم نریزد، در عین حال نیز به طور کامل فضای بین کابینت ها پوشش دهد.

نکات مربوط به نصب کاشی بین کابینتی

نصب کاشی بین کابینتی یکی از مراحل مهم در طراحی و نصب کابینت‌های آشپزخانه است که نیازمند دقت و توجه به جزئیات است. در ادامه به برخی از نکات مهم مربوط به این مرحله اشاره خواهیم کرد:

1. انتخاب کاشی مناسب: قبل از هر چیز، باید کاشی مناسب برای فضای بین کابینتی را انتخاب کنید. باید به جنس، رنگ، و طرح کاشی توجه داشته باشید تا با سبک و طراحی کابینت‌ها سازگاری داشته باشد؛
2. اندازه‌گیری دقیق فضا: قبل از شروع به نصب کاشی، باید فضای بین کابینتی را دقیقاً اندازه گرفته و ابعاد مورد نیاز برای برش کاشی را مشخص کرد. این اقدام به جلوگیری از اشتباهات در نصب کاشی کمک می‌کند؛
3. استفاده از مواد مناسب: برای نصب کاشی بین کابینتی، از مواد و وسایل مناسبی مانند چسب و گروت استفاده کنید که بتواند وزن کاشی را به خوبی تحمل کند و اطمینان حاصل شود که کاشی به درستی در محل خود قرار می‌گیرد؛
4. تهیه و آماده‌سازی سطح: قبل از نصب کاشی، اطمینان حاصل کنید که سطحی که می‌خواهید کاشی را روی آن نصب کنید، صاف، تمیز و خشک باشد. همچنین مطمئن شوید که سطح آن صاف و هموار است.
5. قطع برق و کلیدها: برق را قطع کنید و تمامی پریزها و کلیدها را خارج کنید تا مشکلی در حین کار پیش نیاید؛
6. نصب کاشی با دقت: هنگام نصب کاشی بین کابینتی، باید با دقت و احتیاط عمل کنید تا کاشی به درستی و به صورت متمایز از سایر بخش‌های آشپزخانه نصب شود. این شامل استفاده از تراز و خط کش برای قرار دادن کاشی‌ها در جایگاه مطلوب است؛
7. گروت‌کاری و تمیزکار: پس از نصب کاشی، باید فضایی بین کاشی‌ها با استفاده از گروت پر کنید. سپس برای حفظ زیبایی و تمیزی کاشی‌ها، باید با دقت آن‌ها را تمیز کنید؛
8. احتیاط در نصب دریچه‌ها و لوازم آشپزخانه: اگر نصب کاشی باعث می‌شود دریچه‌ها یا لوازم آشپزخانه دچار مشکل شوند، اطمینان حاصل کنید که قبل از نصب کاشی، همه‌ اجزای مورد نیاز برای نصب کاشی به جای خود قرار گرفته باشند؛
با رعایت این نکات مهم، نصب کاشی بین کابینتی را می‌توانید به صورت حرفه‌ای و با کیفیت انجام دهید و به زیبایی و طول عمر آشپزخانه خود بیفزایید.

این صفحه رو کلیک کن به کارت میاد!  چسب بتن استحکامی چیست؟


ترفندهای زیباسازی برای نصب کاشی بین کابینتی

با چند ترفند ساده می توانید نتیجه کار خود را بسیار زیباتر و جذاب تر کنید:
1. استفاده از الگوهای طراحی: انتخاب کاشی‌هایی با طرح‌ها و الگوهای زیبا می‌تواند جلوه‌ی ویژه‌ای به فضای بین کابینتی شما ببخشد. از الگوهای هندسی، شکلک‌ها، یا حتی طرح‌های گل و برگ استفاده کنید که با سبک کلی آشپزخانه سازگار باشند؛
2. استفاده از کاشی‌های متفاوت: از ترکیب کاشی‌های با ابعاد، رنگ‌ها و طرح‌های مختلف برای ایجاد یک الگوی جذاب و دینامیکی بین کابینت‌ها استفاده کنید. این کار به طراحی کابینت‌ها زندگی جدیدی می دهد؛
3. استفاده از مرزهای تزئینی: استفاده از مرزهای تزئینی برای جدا کردن بین کاشی و کابینت‌ها می‌تواند به زیبایی فضا اضافه کند. این مرزها می‌توانند از جنس مختلفی از کاشی یا مواد دیگر ساخته شوند؛
4. استفاده از کاشی‌های متفاوت برای پشت کابینت: به جای استفاده از یک کاشی یکنواخت برای پشت کابینت‌ها، از کاشی‌هایی با رنگ‌ها، طرح‌ها یا ابعاد متفاوت استفاده کنید تا این بخش از آشپزخانه شما نقطه تمرکزی شود؛
5. استفاده از مواد فرعی زیبا: می‌توانید از مواد فرعی مانند موزاییک، سنگ‌های طبیعی یا چوب برای زیباسازی فضای بین کابینتی استفاده کنید. این مواد می‌توانند جلوه‌ لوکس و دلپذیری به فضا ببخشند؛
6. نورپردازی مناسب: با استفاده از نورپردازی صحیح، می‌توانید زیبایی کاشی‌های نصب شده را بیشتر به نمایش بگذارید؛
7. نصب روشنایی‌های زیر کابینتی یا استفاده از لامپ‌های LED به عنوان نور مخفی می‌تواند جلوه‌ی منحصر به فردی به فضا بدهد؛
8. استفاده از تزئینات مخصوص آشپزخانه: استفاده از تزئیناتی مانند سبدهای گل، وسایل آشپزی زیبا یا تابلوهای هنری مناسب می‌تواند جلوه‌ دیگری به فضای بین کابینتی بدهد و آن را زیباتر کند.
با اجرای این ترفندها، می‌توانید فضای بین کابینتی خود را به یک نقطه تمرکزی زیبا و جذاب در آشپزخانه تبدیل کنید.

کاشی بین کابینتی

اکنون به معرفی انواع کاشی های بین کابینتی می پردازیم که می توانید تاثیر بسیار زیادی در مدیریت هزینه ها و زیبا سازی محیط شما داشته باشد.

کاشی بین کابینتی

یکی از زیباترین و پرکاربردترین روکش هایی که در فضای بین کابینت ها استفاده می شود، کاشی های بین کابینتی هستند. در انتخاب کاشی های بین کابینتی رعایت نکات زیر الزامی می باشد. این امر برای داشتن یک آشپزخانه با هارمونی زیبا و شیک است.

1- انتخاب رنگ مناسب، رنگی که با کابینت ها و فضای آشپزخانه شما هماهنگ باشد. برای مثال اگر رنگ کابینت ها سفید است یا اگر از کابینت های ممبران استفاده می کنید، بهتر است از کاشی هایی با رنگ مکمل و یا خنثی استفاده کنید.

2- انتخاب کاشی بین کابینتی با طرح مناسب: برای انتخاب کاشی بین کابینتی با طرح مناسب آشپزخانه تان، حتما کوچکی یا بزرگی فضای آشپزخانه را در نظر بگیرید. انتخاب طرح های ریز یا حتی ساده برای آشپزخانه های کوچک، باعث زیباتر شدن و یا حتی بزرگتر دیده شدن آشپزخانه می شود. اگر آشپزخانه تان بزرگ است، دست تان در انتخاب کاملا باز خواهد بود و می توانید به طرح ها و رنگ های بیشتری فکر کنید.

3-  حتما به هنگام خرید کاشی های بین کابینتی، مدل یا سبک آشپزخانه تان را با کارشناس فروش در میان بگذارید تا شما را در انتخاب کاشی مناسب راهنمائی کند.

4- اگر سقف آشپزخانه شما کوتاه است، با ایجاد یک خطای دید، می توانید سقف را بلندتر نشان دهید. چیدن کاشی ها به صورت عمودی یک ترفند جالب و پرکاربرد در آشپزخانه هایی با سقف کوتاه است.

با رعایت اصول فوق، شک نکنید که از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد. این اصول علاوه بر زیبا کردن فضای آشپزخانه که قلب هر منزلی به شمار می رود، نشان دهنده دقت صاحب خانه است.

کاشی بین کابینتی برای کابینت سفید

یکی از سوالات بسیار کاربران برای زیباسازی آشپزخانه آن ها این است که کاشی بین کابینتی برای کابینت سفید چی خوبه؟ خوشبختانه کابینت سفید از آن دسته کابینت هایی است که هر رنگ و طرحی کاشی شما داشته باشد در کنار کابینت سفید زیبایی خود را نشان می دهد با این اوصاف چند مدل از تصاویر مربوط به کاشی بین کابینتی برای کابینت سفید را به نمایش می گذاریم که با توجه به سلیقه خود بتوانید بهترین مدل را انتخاب کنید.

کاشی بین کابینتی برای کابینت سفید-وینتو شیمی

کاشی سفید برای کابینت سفید-وینتو شیمی

کاشی مشکی برای کابینت-وینتو شیمی

کاشی بین کابینتی طلایی برای کابینت سفید-وینتو شیمی

مزایای نصب کاشی بین کابینتی برای مصرف کننده

1- محافظت از دیوار بین کابینت ها در برابر انواع آلودگی ها مانند چربی ها، گرد و غبار، انواع لکه ها و…؛

این صفحه رو کلیک کن به کارت میاد!  انواع چسب های ساختمانی و صنعتی

2- شست و شوی بسیار آسان آن با انواع شوینده ها؛

3- بخشیدن زیبایی دوچندان به قلب خانه؛

4- مقاومت بالا در برابر ضربه هاغ

5- مقاوم در برابر حرارت.

 

زمان نصب کاشی بین کابینتی

اگر امکان پذیر است، قبل از نصب کابینت ها، کاشی های بین کابینتی را نصب کنید. این کار احتمال خطا و یا ناموزونی در کار را به حداقل می رساند، علاوه بر آن دیگری نیازی به جلد کردن کابینت ها نیست.

با این وجود، نصب کاشی بین کابینتی بعد از نصب کابینت ها هم امتیازهایی دارد؛ برای مثال نقطه شروع و پایان کار دقیق مشخص است و این نگرانی که ممکن است کاشی ها از کابینت ها فراتر رود یا خیر، وجود نخواهد داشت.

کاشی بین کابینتی چسبی

کاشی چسبی بین کابینتی بسیار متنوع هستند. این محصولات به علت سهولت هنگام نصب، طرفداران بسیاری دارد. نحوه نصب کاشی بین کابینتی با چسب قبلا به طور مختصر شرح داده شده است.

قیمت چسب کاشی بین کابینتی

قیمت چسب کاشی بین کابینتی با توجه به درجه کیفیت مواد اولیه آن، متغیر است. قیمت کلیه محصولات وینتو شیمی که شامل چسب کاشی بین کابینتی هم میشود، رقابتی است. از دیگر امتیازاتی که شرکت به مشتریان خود داده است، تضمین کیفیت محصولات است تا خریداران دیگر دغدغه کیفیت و قیمت را نداشته باشند و خرید خوبی را تجربه کنند.

قیمت کاشی بین کابینتی

کاشی های بین کابینتی بنابر نوع متریال به کار رفته در آن، سلیقه مشتری، نوع پخت کاشی و لعاب آن، میزان مقاومت آن نسبت به لکه ها، شوینده ها و… قیمت گذاری می شوند. کاشی های بین کابینتی در یک ابعاد مشخص تولید می شوند. پس برای اینکه بدانید چه مقدار کاشی نیاز دارید، کافیست اندازه فضای مورد نظر را بگیرید و به فروشنده یا کارشناس فروش شرکت بدهید تا متراژ کاشی مورد نیاز شما را معلوم کند.

تا اینجا در مورد کاشی های بین کابینتی، مزایای استفاده از آن، قیمت و نحوه نصب آن چه با ملات سیمان و چه با چسب کاشی، توضیح داده شد. اما کاشی فقط یک نوع از روکش هایی است که بین کابینت ها استفاده می شود. روکش های دیگری هم وجود دارند که به طور خلاصه به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

بین کابینتی هایی با جنس پی وی سی

یکی از ارزان ترین روکش ها برای پوشاندن فضای بین کابینت ها استفاده از روکش هایی با جنس پی وی سی است. این روکش ضد ضربه و حرارت بوده و در طرح ها و رنگ های زیبا در بازار موجود هستند. پس اگر می خواهید با هزینه ای کم، فضای آشپزخانه را دلنشین کنید به سراغ این بین کابینتی ها بروید.

بین کابینتی های طرح سنگ

این بین کابینتی ها بیشتر در رنگ های مشکی، سورمه ای و قهوه ای تولید شده اند. استفاده از این بین کابینتی ها در یک آشپزخانه مدرن، زیبایی خاصی به فضا می بخشد و توجه همه را به خود جلب می کند. البته ناگفته نماند که بین کابینتی های با طرح سنگ به سختی تمیز می شوند، اگر بتوانید با این مشکل و البته قیمت آن کنار بیایید، می تواند انتخاب زیبایی باشد.

بین کابینتی های چوبی

از مزیت هایی که این محصول دارد و در محصولات دیگر یافت نمی شود، این است که می توان طرحی مطابق با طرح کابینت های چوبی برداشت. یکدست شدن آشپزخانه نیز می تواند بسیار زیبا جلوه کند.

دیوارپوش های بین کابینتی آجری

استفاده از آجر در هر مکانی، به آن جا گرمای ویژه ای می بخشد، اما تمیز کردن آن کمی مشکل است. با این حال زیبایی آن بر این عیب کوچک می چربد.

بین کابینتی های ورق شیشه ای

این بین کابینتی ها بسیار زیبا، خیره کننده و جذاب هستند و در نگاه اول شاید انتخاب خیلی ها باشد. اما دوام پایین آن نسبت به محصولات دیگر، موضوعی است که نمی توان به سادگی از کنار آن گذشت.

این بین کابینتی ها برای افرادی مناسب است که توان نگهداری و در صورت آسیب دیدن، توان خرید یک بین کابینتی دیگر را دارند. این نکته که این بین کابینتی ها بسیار سنگین هستند، هم ایرادی است که هنوز رفع نشده است.

جمع بندی

نصب کاشی بین کابینتی با استفاده از چسب یک فرایند دقیق است که نیازمند توجه و دقت بالا در هر مرحله است.

با رعایت مراحل آماده‌ سازی سطح، اعمال چسب به طور دقیق، نصب کاشی با فشار مناسب، پایان دهی مناسب و تمیز کردن صحیح پس از نصب، می‌توانید از نتیجه‌ای مقبول و دوام‌ دار برخوردار شوید.

اطمینان حاصل کنید که از ابزارهای صحیح و مواد با کیفیت استفاده می‌کنید و در هر مرحله از فرآیند نصب دقت لازم را رعایت کنید.

همچنین، پیش از هر چیز، انتخاب چسب مناسب و مطابق با نوع کاشی و سطح مورد نظر بسیار مهم است. اطمینان حاصل کنید که چسب انتخابی دارای ویژگی‌ های مقاومت در برابر رطوبت، حرارت و فشار است.

با رعایت دقیق مراحل نصب و استفاده از مواد با کیفیت، می‌توانید از یک نتیجه دقیق و زیبا برای کاشی‌ کاری بین کابینت‌ ها لذت ببرید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتر دارید، بهتر است با یک تکنسین ماهر یا کارشناس متخصص تماس بگیرید تا از نصب صحیح و موفقیت‌ آمیز آن اطمینان حاصل شود.

سوالات متداول

 

نمیدونم چه رنگی برای کاشی بین کابینتی انتخاب کنم؟

باید با توجه به رنگ کابینت ها و دیزاین آشپزخانه انتخاب کنید ولی به طور کلی رنگ سفید و طلایی به همه نوع دکوراسیون و رنگ کابینت میخوره مدل ها رو داخل تصاویر میتونید نگاه کنید.

چطور کاشی بین کابینتی رو بچسبانیم؟

با استفاده از چسب خمیری می توانید نصب کاشی ها را انجام دهید اما بهتره چسب با کیفیت خریداری کنید.

چگونه هزینه ها رو برای سرامیک آشپزخانه بیاریم پایین؟

کل آشپزخانه رو سرامیک ارزان بزنید بعد از نصب کابینت کاشی بین کابینتی رو با کیفیت بالا و زیبا بخرید و با چسب کاشی بچسبانید هزینه زیباسازی خیلی میاد پایین.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *