وبلاگ

خرید چسب کاشی

خرید چسب کاشی-وینتو شیمی

مشاوره برای خرید چسب کاشی

خرید چسب کاشی و سرامیک از طریق سایت وینتو شیمی امکان پذیر می باشد. وینتو شیمی به عنوان تولید کننده انواع چسب کاشی هم اکنون به تولید این محصول می پردازد و با قیمت رقابتی و تضمین کیفیت به دست مشتریان خود می رساند. خرید به صورت تک و عمده همراه با تخفیف ویژه امکان پذیر می باشد. جهت مشاوره رایگان می توانید با شماره زیر تماس بگیرید.

کارشناس فروش: 09120753902

مدیریت: 09125139379

تمامی محصولات وینتو شیمی با بالاترین سطح کیفی تولید می شود و همراه با گارانتی شرکت به دست مشتریان می رسد. در صورت هر گونه نارضایتی از محصول، بازگشت وجه به طور کامل انجام می شود و تمامی هزینه های مربوطه توسط وینتو شیمی پرداخت می شود.

خرید چسب کاشی در عملیات نصب می‌تواند سرعت کار شما را بسیار افزایش دهد. امروزه چسب های ساختمانی جایگزین بسیار خوبی برای انواع ملات می باشد و بسیاری از چالش ها را برطرف کرده اند. چسب کاشی فشار و وزن سازه را کم می کند، سرعت کار را بسیار افزایش می دهد و از همه مهم تر کثیف کاری ندارد که این موضوع برای افرادی که قصد تعمیرات دارند بسیار خوب است زیرا به عنوان مثال اگر بخشی از کاشی های آشپزخانه یا حمام خراب شده بود به سادگی می توان با چسب کاشی، کاشی های جدید را چسباند و بدون هیچ چالشی تعمیرات و زیبا سازی محیط را انجام داد.

شاید این سوال پیش بیاید که چسب های کاشی استحکام ملات سیمان را ندارد و به زودی دوباره خراب می شود و یا می افتد در صورتی که چنین نیست و چسب های کاشی بسیار مقاوم تر از ملات سیمان می باشد.

در صنعت ساختمان سازی یکی از مهمترین متریالی که استفاده می‌شود انواع چسب ساختمانی است. این چسب‌ها بنا بر کارایی خود دسته بندی‌های مختلفی دارند. معمولا چسب‌ها جانشین دوغاب، عایق و سیمان می‌شوند و چون محصول استراتژیکی هستند تولید کنندگان همواره در جهت بهبود کارایی و کیفیت آن در تلاش هستند. لازم به ذکر است خرید چسب ساختمانی از طریق سایت وینتو شیمی به صورت آنلاین امکان پذیر می باشد.

چسب های کاشی و ساختمانی تحولی نو در صنعت ساختمان سازی و عملیات اجرایی ساختمان ایجاد کردند. در گذشته استفاده از ملات سیمان بسیار پرکاربرد بود اما به مرور زمان متوجه شدیم استفاده از ملات همیشه خوب نیست زیرا سرعت کار بسیار کند پیش می رود و کثیفی و آلودگی بسیاری به همراه دارد مخصوصا زمانی که قصد داریم به تعمیرات کاشی و سرامیک محیط زندگی بپردازیم که استفاده از ملات کمی دشوار و خسته کننده است.

صنایع شیمی با تولید انواع چسب کاشی تمام چالش های استفاده از ملات را حل کردد ضمن این که دوام و چسبندگی بهتری نسبت به ملات دارد و از آن طرف، جداسازی آن در صورت نیاز راحت تر انجام می شود.

چسب‌ها معمولا برای اتصال دو یا چند سطح به یک دیگر استفاده می‌شود که علاوه بر صنعت ساختمان در صنایع دیگر هم کاربرد فراوان دارد. ما در این مقاله راجع به چسب کاشی و انواع آن صحبت خواهیم کرد. اگر می‌خواهید بدانید هر نوع چسب کاشی چه مزایا و معایبی دارد همراه وینتو شیمی باشید.

این صفحه رو کلیک کن به کارت میاد!  چسب کاشی و سرامیک

معرفی چسب کاشی

چسب کاشی چیست

 

چسب کاشی نوعی سیمان غیرآلی پلیمری است که قابلیت چسبندگی خیلی بالا و سازگاری با زیرساخت‌های مختلف را دارد. از ترکیب سیمان پرتلند غیرآلی با ماسه ریز و افزودنی‌های چسبناک ساخته می‌شود. این مواد علاوه بر چسبندگی بالا باید سبک هم باشند و فرایند کاشی کاری را با سرعت بیشتری پیش ببرند. سبک بودن چسب های ساختمانی سبب شده است بار اضافی از روی ساختمان برداشته شود که این نقطه قوتی برای چسب کاشی می باشد.

شما با خرید چسب کاشی هم می‌توانید کاشی و سرامیک را به دیوار بچسبانید و یا کاشی جدید را بر روی کاشی قدیمی نصب کنید. در زمان‌های گذشته برای این کار از شیرابه سیمان استفاده می‌شد اما امروزه که کاشی‌ها عموما جذب آب ندارند از چسب کاشی استفاده می‌شود. این امکان که با وجود چسب های کاشی ایجاد شد باعث جلوگیری از خرابکاری های ساختمانی می شود و نمای مورد نظر با سرعت بیشتری ترمیم می شود.

انواع چسب کاشی

انواع-چسب-کاشی-وینتوشیمی

در حالت کلی چسب کاشی به دو صورت پودری و خمیری تولید می‌شود. ما در اینجا به تمام موارد اشاره می‌کنیم:

چسب کاشی پودری

چسب پودری سفید از ملات خشک تهیه می‌شود و نسبت به حالت خمیری چسبندگی کمتری دارد، به همین دلیل برای استفاده بر روی دیوارهای گچی و کاه گلی توصیه نمی شود. بیشتر مناسب سطح‌های صاف مانند دیوارهای سنگی، آجری، سیمانی، کاشی‌های قدیمی و… می‌باشد. برای استفاده باید با آب مخلوط شود البته توصیه ما این است که در آن چسب بتن هم اضافه نمایید تا چسبندگی بیشتری داشته باشد.

چسب کاشی خمیری

چسب خمیری قابلیت چسبندگی آن از نوع پودری بیشتر است و برای سطوح مختلف حتی دیوارهای گچی مناسب است. این نوع چسب چون آب را به خود جذب می‌کند در محیط‌های مرطوب مانند سرویس بهداشتی، حمام و استخر کارایی خوبی دارد. در برابر مواد نفتی و اسیدی مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد. قبل از خرید چسب کاشی خمیری باید سطح زیر کار کاملا تراز باشد پس بهتر است روی دیوارهای گچی، کاهگلی و خاکی یک لایه سیمان بزنیم و بعد با چسب، کاشی یا سرامیک را بچسبانیم.

چسب کاشی پرسلان

این نوع چسب کاشی از سیمان، مواد معدنی، پلیمر و افزودنی‌های مخصوص ساخته شده است. استحکام و انعطاف پذیری فوق العاده‌ای دارد. این چسب هم در دسته چسب‌های پودری قرار دارد و برای استفاده از آن باید با آب مخلوط شود. شما با خرید چسب کاشی پرسلان می‌توانید انواع کاشی، سرامیک، موزائیک معمولی و شیشه‌ای را به سطوح مختلف افقی و عمودی در محیط‌های داخلی و بیرونی بچسبانید.

چسب پرسلان برای محیط‌های با رطوبت بالا، محیط‌هایی که سیستم سرمایش و گرمایش از کف دارند بسیار مناسب است. میزان مصرف این نوع چسب برای کاشی و سرامیک در ابعاد مختلف متفاوت می‌باشد. اگر سطح زیرکار کاملا صاف باشد برای کاشی‌های 40 در 40 حدودا 4 کیلوگرم در هر مترمربع لازم است. هر مقدار که ابعاد کاشی یا سرامیک بزرگتر باشد این میزان افزایش می‌یابد.

چسب کاشی استاندارد

این نوع چسب علاوه بر سیمان و مواد معدنی رزین‌های سینتیک و افزودنی‌های مخصوصی دارد که باعث می‌شود زمان گیرش آن به حالت استاندارد در بیاید و قدرت چسبندگی و استحکام بالایی پیدا کند. این مدل چسب از نوع پودری می‌باشد که باید قبل از مصرف با آب مخلوط شود.

این محصول برای چسباندن کاشی، آجر، انواع موزائیک، سنگ‌های طبیعی و سرامیک‌های با قابلیت جذب آب به کار می‌رود. از مزایای آن می‌توان به: کاهش لغزندگی، زمان کارپذیری بالا، استفاده در محیط‌های مرطوب و قدرت چسبندگی بالا اشاره کرد.

این صفحه رو کلیک کن به کارت میاد!  چسب اپوکسی چیست و چه کاربردی دارد؟

چسب کاشی اپوکسی دو جزئی

جزء اول آن همان سیمان و مواد معدنی است اما با اضافه شدن جزء دوم که رزین اصلاح کننده پلیمری بر پایه اکریلیک می‌باشد، قابلیت‌های ویژه‌ای پیدا می‌کند. انعطاف پذیری بالا، مقاومت کششی و چسبندگی بالا، مقاومت در برابر نفوذ آب و آنتی باکتریال بودن از ویژگی‌های این نوع چسب کاشی می‌باشد که به چسب اپوکسی نیز معروف است.

خرید چسب کاشی رزینی برای استفاده در مکان‌هایی با فشار ترافیکی بالا مانند مراکز تجاری و سینماها، پارکینگ‌ها و اماکن پر رفت و آمد بسیار مناسب است. چون چسب رزینی استحکام و چسبندگی بسیار بالایی دارد و برای چسباندن قطعات بزرگ کاشی مانند ابعاد 60 در 120 استفاده می‌شود.

کاربرد اصلی چسب رزین اپوکسی برای آب بندی استخر، سونا، آبنما و جکوزی می‌باشد چون نسبت به نفوذ آب بسیار مقاوم است البته دامنه تحمل گرمایی آن هم بالاست.

مزایای استفاده از چسب پودری، خمیری و آب بندی چیست؟

هر یک از این مدل‌ها مزایای خاصی دارد که در زیر به آن اشاره می‌نماییم:

مزایا و ویژگی های چسب آب بندی

  • این چسب معطر و بدون آلایندگی می‌باشد؛
  • آنتی باکتریال و ضد جلبک است؛
  • با محیط زیست سازگاری دارد؛
  • فشارهای منفی و مثبت آب را تحمل می‌کند؛
  • در سطوح مختلف مانند چوب و آهن و… نفوذ پذیری بالایی دارد؛
  • بین دمای -75 درجه تا +350 را تحمل می‌کند؛
  • به آسانی با قلمو و پیستوله قابل اجراست؛
  • به سیمان و پلاستر نیازی ندارد؛
  • تمام موارد بالا باعث صرفه جویی در هزینه‌ها می‌شود.

مزایا و ویژگی های چسب خمیری

  • در مقابل آب مقاومت خوبی دارد؛
  • به راحتی با کاردک دندانه دار قابل اجراست؛
  • چسبندگی بسیار بالایی دارد؛
  • بدون بو و منعطف می‌باشد.

مزایا و ویژگی های چسب پودری

  • اگر با چسب بتن مخلوط شود برای تمام محیط‌ها حتی استخر و مخازن آب قابل استفاده می‌باشد؛
  • اگر با چسب بتن مخلوط شود مقاومت و دوام بالاتری دارد؛
  • به راحتی مخلوط می‌شود و سرعت اجرای آن بالاست.

چسب کاشی ساختمان را در چه جاهایی می‌توان استفاده کرد؟

  • روکش دیوار: با خرید چسب کاشی اصلاح شده با پلیمر که خاصیت لغزش ناپذیری دارند، کاشی، سرامیک و حتی بلوک‌های سیمانی AAC را به دیوار  می توانید بچسبانید؛
  • نصب کاشی روی کاشی: دیگر لازم نیست برای نصب کاشی‌های جدید، کاشی‌های قبلی را با زحمت فراوان از دیوار جدا کنید. به راحتی با چسب‌های پلیمری که خاصیت ضد لغزش و عدم انقباض دارند کار انجام می‌شود؛
  • نصب کاشی روی چوب: چسب‌هایی که کاشی را روی تخته چندلایه و پایه چوبی ثابت می‌کند به صورت مایع است که باید قبل از استفاده با چسب‌های ضد لغزش مخلوط شود؛
  • ثابت کردن شیشه و موزائیک: با خرید چسب کاشی ماستیک که به رنگ سفید می‌باشد می‌توانید شیشه و موزائیک را تثبیت کنید. در مناطق مرطوب یا زیر آب قابل استفاده است؛
  • برای نصب کفپوش: چسب کاشی نسبت به ملات سیمان استحکام بالاتری دارد. امروزه برای افزایش خاصیت چسبندگی از لاتکس، اپوکسی و اکریلیک در آن استفاده می‌شود.

چرا باید از چسب کاشی استفاده کنیم؟

خرید چسب کاشی و استفاده از آن در ساختمان 5 مزیت برای شما به همراه دارد:

  1. کیفیت کار نهایی بسیار بهتر است. دیگر خبری از ترک خوردگی و شکسته شدن کاشی نیست. نمای نهایی بسیار تمیز و مرتب است؛
  2. بر روی انواع سطوح نصب می‌شود. راجع به این مورد در بالا به طور مفصل صحبت کردیم؛
  3. سرعت کار با چسب بسیار زیادتر از ملات سیمان است؛
  4. استفاده از چسب بسیار آسان و راحت است. کاشی را از جعبه بیرون می‌آورید و با چسب می‌چسبانید؛
  5. شاید هنگام خرید چسب کاشی هزینه بیشتری بپردازید اما با کاهش ملات وزن سازه کمتر می‌شود، کاهش زمان نصب باعث کمتر شدن هزینه کارگر می‌گردد و در کل مقرون به صرفه تر است.

نکات مهم در استفاده از چسب کاشی و سرامیک 

  • برای هم زدن چسب‌های پودری حتما از میکسر برقی استفاده نمایید. میکسرهای دستی مرحله اختلاط را به درستی انجام نمی‌دهند؛
  • چسب‌های پودری بیشتر برای نصب کاشی و سرامیک کف و دیوار مناسب است؛
  • بعد از کشیدن چسب بر روی سطح شما 20 دقیقه فرصت دارید تا کاشی‌ها را نصب و ردیف کنید؛
  • حتما کاشی و سرامیک را قبل از اجرا تمییز نمایید، وجود گرد و غبار بر روی کاشی گیرایی چسب را کم می‌کند؛
  • قطر چسب مصرفی روی دیوار نباید از یک سانتی متر بیشتر باشد. ضخامت بیشتر باعث استحکام بالاتر نمی‌شود؛
  • برای چسباندن کاشی و سرامیک بر روی دیوار حتما از ماله شانه‌ای استفاده کنید؛
  • دمای محیط هنگام نصب باید بین 5 تا 35 درجه باشد. اگر هوا سردتر است آب ملات را قبل از افزودن گرم کنید و از وسایل گرمایشی برای گرم کردن محیط استفاده کنید؛
  • اجرای بند کشی باید 24 ساعت بعد از کاشی کاری انجام شود. اگر از سیمان پرسلان استفاده می‌کنید و سطح زیر کار رطوبت را جذب نمی‌کند، بند کشی را دو روز بعد انجام دهید؛
  • برای نصب قطعات بزرگ علاوه بر سطح باید پشت کاشی را هم چسب بزنید، در این حالت ماله را در یک جهت حرکت دهید افقی یا عمودی که البته حالت هلالی بهتر است؛
  • به اندازه نیاز چسب درست کنید اگر چسب خشک شود نمی‌توانید با آب آن را نرم کنید در این حالت استحکام چسب از بین می‌رود؛
  • تا خشک شدن کامل چسب، همتراز را از کاشی جدا نکنید.
این صفحه رو کلیک کن به کارت میاد!  چسب اپوکسی در کرج

قیمت انواع چسب کاشی چقدر است؟

هنگام خرید چسب کاشی قیمت، فاکتور بسیار مهمی است چون حجم استفاده شده از آن در ساختمان سازی بسیار زیاد است و حتی تفاوت چند هزار تومانی در هر کیلو می‌تواند رقم نهایی را خیلی تغییر دهد.

متناسب با نوع مصرفی که دارید و میزان مصرف قیمت متفاوت است. مثلا قیمت چسب‌های رزینی که برای آب بندی استفاده می‌کنند مطمئنا از چسب‌های خمیری معمولی بالاتر است؛ به همین دلیل در صورتی که مجری ساختمان هستید پیشنهاد می کنیم با شماره های زیر تماس بگیرید و قیمت بهترین چسب کاشی و سرامیک را از وینتو شیمی استعلام بگیرید. قیمت محصولات برای مجریان ساختمانی، نمایندگی ها و فروشگاه ها با تخفیف ویژه می باشد.

شماره تماس:

09120753902

09125139379 

سعی کنید قیمت پایین شما را وسوسه نکند، متاسفانه سودجویانی هستند که با تولید چسب‌‌های بی کیفیت قصد رفتن ره صد ساله را در یک شب دارند. چسب‌های ساختمانی بسیار حساس هستند تصور این موضوع که یک سنگ یا کاشی به علت کم بودن کیفیت چسب مصرفی از ارتفاع بالا بر روی زمین سقوط کند، بسیار دردناک و خطرناک می‌باشد.

یا بعد از مدت زمان کمی تمام کفپوش‌های شما لق و شکسته شود. وینتو شیمی سال ها است در زمینه تولید چسب ساختمانی فعالیت می کند و محصولات خود را همراه با ضمانت کیفیت تحویل مشتریان می دهد ضمن این که تمامی چسب های ساختمانی تولید وینتو شیمی بعد از عبور از آزمایشگاه و تست کیفیت وارد بازار می شود.

وینتو شیمی با بیش از 30 سال کار در زمینه کاشی و سرامیک چسب‌های ساختمانی خود را با بالاترین کیفیت و قیمتی کاملا منصفانه و رقابتی عرضه می‌نماید. تمام محصولات شرکت دارای نشان استاندارد می‌باشد. خرید چسب کاشی از وینتو شیمی بسیار ساده، مقرون به صرفه و مطمئن خواهد بود.

فروش چسب کاشی

فروش چسب کاشی توسط وینتو شیمی انجام می شود. وینتو شیمی با بیش از 30 سال سابقه در زمینه تولید چسب های ساختمانی هم اکنون انواع چسب کاشی را با قیمت رقابتی و کیفیت تضمینی به مشتریان خود تحویل می دهد. فقط کافی است محصول مورد نیاز خود را به سبد خرید خود اضافه کنید و در سریع ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

جمع بندی

ما در این مقاله سعی کردیم توضیحات کاملی درباره خرید چسب کاشی بدهیم ضمن این که برخی از چسب های کاشی پرفروش را نیز در ابتدای مقاله به نمایش گذاشته ایم که به سادگی می توانید به سبد خرید خود اضافه کنید. انواع چسب کاشی به همراه مزیت ها و نوع کاربری آن ها در این مقاله توضیح داده شد. در صورتی که شما هم تجربه ای در این زمینه دارید و می توانید این مقاله را کامل تر کنید در قسمت نظرات، توضیحات خود را ثبت کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *