وبلاگ

نصب کفپوش با چسب خمیری

نصب کفپوش با چسب خمیری-وینتوشیمی

جهت مشاوره و خرید عمده با قیمت رقابتی با شماره های زیر تماس بگیرید.

09120753902

09125139379 

چسب اپوکسی دو جزئی

7,900,000 
  • کد (vs 02)
  • وزن: 2 کیلو
  • ارسال: به تمام ایران
  • جهت چسباندن قطعات آهن و بتن
  • استفاده برای درزگیری سنگ و سرامیک
  • چسباندن انواع سنگ های طبیعی و صفحات چوبی نما
  • چسباندن انواع کاشی، سرامیک و آجر
  • نصب آب نما و قاب آینه
  • تخفیف ویژه جهت خرید عمده (تماس بگیرید)

چسب اپوکسی دو جزئی کد (vs 01)

6,900,000 
وزن: 1 کیلو برند: وینتو شیمی ارسال: فوری به تمام ایران جهت خرید عمده تماس بگیرید  

چسب بتن استحکامی

900,000 9,900,000 
ویژگی های محصول:
  • افزایش استحکام
  • ایجاد چسبندگی و افزایش مقاومت کششی
  • آنتی باکتریال

چسب پودری سفید (الیافدار)

3,300,000 5,900,000 
ویژگی های محصول:
  • چسب پودری سفید الیاف دار مخصوص کاشی و سرامیک پرسلان، کف و سطوح سیمانی (قیمت 290000 تومان)
  • چسب پودری سفید (الیافدار) مخصوص سرامیک اسلب، کاشی پرسلان، کف و سطوح سیمانی (قیمت 490000 تومان)
  • چسب ویژه پودری سفید (الیافدار) مخصوص سرامیک اسلب، استخر کاشی پرسلان، قدرت چسبندگی به سطوح صیقلی روی دیواره کاشی سنگ و دیواره گچی (قیمت 590000 تومان)
  • دارنده گواهینامه و استاندارد کیفی ISO (10002، 9001، 10004، 45001، 14001، HSE_MS)

نصب کفپوش با چسب خمیری (آموزش صفر تا صد)، عنوان مطلبی است که قرار است امروز به آن بپردازیم. علاوه بر آموزش نصب، قصد داریم آن را از زوایای مختلف، مانند روش صحیح نصب کفپوش، قیمت چسب خمیری، کاربرد ها، مزایا، دلیل خرید چسب ساختمانی از فروشگاه های معتبر و… مورد بررسی قرار دهیم. موضوعی که لازم است در ابتدا به آن بپردازیم، موضوع خرید مواد مصرفی مورد نیازتان، مانند خرید چسب خمیری است. می توانید از فروشگاه ها و سایت های معتبر و بنامی همچون وینتو شیمی، اقلام مورد نظر خود، مانند چسب خمیری را تهیه کنید. خرید اقلام لازم، با درجه کیفیت بالا و قیمت مناسب، در روند پیشبرد پروژه به نحو احسن و با سرعت معقولانه، بسیار موثر هستند.

آموزش نصب کفپوش

 

اجرای کفپوش نیاز به دقت ، حوصله و تجربه دارد. نصب کفپوش با چسب خمیری، روشی است که به دلیل سهولت به هنگام کار، از متریال های انتخابی توسط متخصصین این حوزه است. اگر خواهان کفپوش هایی یکدست، با مقاومت و چسبندگی بالا هستید، لازم است خود یا کسی که کفپوش ها را نصب می کند، روش استفاده صحیح از چسب خمیری کفپوش را بداند.

آموزش نصب کفپوش با چسب خمیری، با ذکر جزئیات در ذیل آمده است:

 

آموزش-نصب-کفپوش

1- زیر سازی را انجام دهید.

این صفحه رو کلیک کن به کارت میاد!  نحوه استفاده از ژل میکروسیلیس

نکته اول:

چنانچه سطح زیرین کار شما، از جنس سرامیک، موزائیک یا کاشی است، حتما از لق نبودن آن ها اطمینان حاصل کنید. همچنین بندکشی های سرامیک و کاشی را دوباره انجام دهید تا با سطح کاشی و سرامیک، هم سطح شوند.

نکته دوم:

تمیز بودن سطح زیرین کار از اهمیت ویژه ای برخوردار است. برای داشتن یک نتیجه عالی، لازم است سطح زیرین از هرگونه آلودگی مانند روغن، گرد و خاک، ذرات ریز مانند شن، برجستگی ها و فرو رفتگی ها و…  پاک باشد تا به زیبایی و دوام کار خدشه ای وارد نشود. اغلب نصابان، برای زیرسازی از شیوه ماستیک استفاده می کنند. در این شیوه، از ترکیب چسب بتن و سیمان، ماده رقیقی بدست می آورند و با کاردک بر روی سطحی که قرار است کفپوش بر روی آن نصب گردد، پهن می کنند. این کار، کلیه برآمدگی ها، فرورفتگی ها و آلودگی ها را می پوشاند و سطح را صاف و یکدست می کند.

2- تصمیم بگیرید که می خواهید چیدمان کفپوش به چه صورتی باشد؛ لوزی شکل، آجری، خشتی یا موزائیکی.

3- یکبار قبل از نصب کفپوش ها، آن ها را به صورتی که مشخص کرده اید، بچینید تا رفع نواقص احتمالی شود.

4- دقت داشته باشید که دمای محیط به هنگام نصب، 20 تا 30 درجه سانتی گراد باشد.

5- بهتر آن است که کفپوش مورد نظر را 24 ساعت قبل از نصب، در محیط مورد نظر قرار بگیرد تا بتواند کم کم  دمای خودش را با دمای محیط یکی سازد. این کار باعث از خشکی درآمدن و انعطاف کفپوش ها می گردد.

6- چنانچه زیرسازی کار، دچار رطوبت و نم است، کار نصب را تا خشک شدن کامل سطح زیرین کار، به تعویق بیندازید.

9- در این مرحله چسب خمیری را بر روی سطح پهن کنید و کفپوش ها را بر روی آن بچسبانید.

10- در قسمت هایی که نیاز به برش کفپوش دارید، مانند درب ها، کمدها و… ، حتما از وسیله برش با تیغ تیز استفاده کنید تا لطمه ای به زیبایی کار وارد نشود. استفاده از قرنیز نیز مطلوب است.

11- بعد از اتمام کار نصب، دو روز به سطح، هیچ فشاری اعم از فشار ناشی از سنگینی وسایل یا قدم زدن، وارد نکنید تا چسب به خوبی خشک شود.

12- در آخر لازم است با یک طی مرطوب، سطح کفپوش ها تمیز گردند.

سوالات متداول

کفپوش چیست

 

پاسخ: یک لایه پوششی است که به دلیل مزایای ویژه ای که دارد، در کف هتل ها، منازل، ادارات، اماکن تفریحی، سالن های ورزشی (کفپوش چمن نما)، خودروها و… مورد استفاده قرار می گیرد.

به هنگام خرید کفپوش، آیا باید به نکات خاصی توجه شود

پاسخ: قطعا بله. شما باید بدانید که کفپوش را برای چه محیطی می خواهید به کار ببرید. یک نوع کفپوش را نمی توان برای همه محیط ها با کاربری های مختلف استفاده کرد. برای محیط های پرتردد نیاز به کفپوش هایی با قدرت ضد سایشی بالا است. برای محیط هایی که در تماس مستقیم با پوست هستند، مانند فضای منزل، نیاز به کفپوش هایی نرم با ترکیبات طبیعی، برای محیط های بهداشتی نیاز به نصب کف پوش هایی با خاصیت آنتی باکتریال و برای محیط های صنعتی نیاز به کفپوش هایی با مقاومت بالا در برابر حرارت، سرما و زنگ خوردگی است.

این صفحه رو کلیک کن به کارت میاد!  چسب اپوکسی در مشهد

 اندازه مورد نیاز برای خرید کفپوش را چگونه محاسبه کنیم

پاسخ: توصیه ما این است که از نصابان برای اندازه گیری ابعاد کفپوش، مشاوره بگیرید. اگر به هر دلیلی می خواهید خودتان متراژ کفپوش مورد نیازتان را به دست آورید، به ترتیب زیر عمل کنید:

1- ابتدا مشخص کنید که شکل هندسی اتاق به چه شکل است. چنانچه خوش شانس باشید و فضای مورد نظرتان مربعی یا مستطیل شکل باشد، اندازه گیری کار چندان دشواری نخواهد بود. اما اگر اتاق شما به اصطلاح بدگونیا است، یعنی مثلثی، دایره ای، ذوزنقه و یا خدایی نکرده ترکیبی از همه این ها است، لازم است تمام حوصله و دقت تان را پای اندازه گیری آن بگذارید.

برای اندازه گیری چنین فضاهای پر ضلعی، باید بتوانید آن را به بخش های کوچک مربعی یا مستطیلی شکل تفکیک کنید و سپس اندازه گیری کنید. برای این کار نیاز به هوش بصری بالا است تا دچار سردرگمی و تشویش افکار به هنگام اندازه گیری نشوید.

2- حتما پهنای دیوارهای جداکننده بین دو یا چند فضا را اندازه گیری کنید.

3- زمانی که تمام فضاهای لازم برای اندازه گیری را مشخص کردید، دست به متر شوید. طول و عرض فضاها را بدست آورده و در یکدیگر ضرب کنید تا مساحت محیط مورد نظر بدست آید.

4- همیشه بیشتر از ابعاد اندازه گیری شده، خرید کنید تا در صورت بروز اشکال در اندازه گیری یا رفع نواقص احتمالی که ممکن است هنگام نصب کفپوش به وجود آیند، دچار کمبود کفپوش نشوید.

5- به یاد داشته باشید که قبل از خارج کردن کفپوش ها از بسته بندی شان، آن ها را از لحاظ سالم بودن چک کنید. بعضا دیده شده که کفپوش ها در حین جا به جایی، دچار آسیب هایی مانند شکستگی شده اند.

برای تهیه چسب خمیری، باید به چه نکاتی توجه شود

پاسخ: برای خرید چسب خمیری، توجه به سه مولفه اساسی یعنی کیفیت، قیمت و ضمانت کالا بسیار ضروری است. هر سه این مولفه ها را می توانید در اقلام تولید شده توسط شرکت وینتو شیمی بیابید. قیمت چسب کفپوش خمیری و سایر محصولات شرکت وینتو شیمی رقابتی است. به همین دلیل می توانید با خیالی آسوده، اقدام به خرید چسب کفپوش از این سایت نمائید.

آیا استفاده از کفپوش ها امری ضروری است

پاسخ: خیر، استفاده از کفپوش در ساختمان امری سلیقه ای است. در بدو ورود کفپوش ها به بازار، مهم ترین ویژگی آن زیبا کردن محیط بود و سایر مزیت ها، مانند عایق حرارتی یا ضد سایش بودن، چندان مطرح نبودند. اما به مرور زمان، با الزام بر ذخیره انرژی، صرفه جویی در هزینه ها و دیگر مسائل مشابه، رفته رفته توجه از زیبایی کفپوش ها به سمت سایر مزیت های آن جلب شد. این مزیت ها که اساسی ترینشان جلوگیری از هدر رفت انرژی، ضد حرارت بودن و عایق بودن از طریق آب بندی کردن، هستند، بسیار مورد توجه عموم گرفتند و باعث شد خرید کفپوش به سرعت سیر صعودی پیدا کند.

این صفحه رو کلیک کن به کارت میاد!  بهترین پودر بندکشی نانو

از دیگر دلایل خرید کفپوش، امکان استفاده از آن بر روی سطوح قدیمی بدون تخریب و کندن آن هاست. این ویژگی این امکان را به افراد می دهد که بدون صرف کردن هزینه های فضایی، بتوانند ظاهر زیبایی به فضای منزل خویش بدهند.

به هنگام اجرا و نصب کفپوش، چه دستورالعمل هایی لازم الاجرا هستند

پاسخ: 1- زیر سازی کار به نحو احسن انجام شود، چرا که یک عامل بسیار مهم در روند کار محسوب می گردد و کیفیت آن بر کیفیت کل کار تاثیر بسزائی می گذارد.

2- استفاده از چسب خمیری با کیفیت و مقرون به صرفه

کدام کفپوش ها پرفروش هستند

پاسخ: اگر با دقت به اطراف خود نگاهی بیندازید، می توانید انواع مختلفی از کفپوش ها را ببینید، مانند کفپوش چمن نما در زمین های ورزشی، کفپوش اتومبیل، کفپوش کف منازل، هتل ها، ادارات، اماکن تفریحی، کفپوش های مورد استفاده در صنعت و… .

به طور کلی کفپوش ها به دو دسته تقسیم می شوند:

1- کفپوش هایی که در صنعت مورد استفاده قرار می گیرند، مانند پشم شیشه، نایلون، چوب پنبه، رزین اپوکسی، ورقه، وینیل گرانیت، سیمان، بتن، کفپوش اپوکسی، وینیفلکس و… .

2- کفپوش هایی که معمولا در ساختمان های مسکونی به کار می روند، مانند پی وی سی، کاشی، چوب (پارکت ها، لمینت ها)، سنگ (مرمر ها، گرانیت ها)، لاستیک، مخمل، موکت، فرش و… .

 دسته بندی کفپوش ها براساس نوع کاربرد

دسته بندی کفپوش ها براساس نوع کاربرد-وینتوشیمی

 

1– کفپوش پرزدار

کفپوش های پرزدار، مانند موکت، خصوصا نوع پرزبلند آن، برای استفاده در منزل های مسکونی در نواحی سردسیر پیشنهاد می گردند. این کفپوش ها به دلیل حس آرام بخشی که به منزل القا می کنند، مورد علاقه بسیاری از مردم است.

2- کفپوش متحرک

از این کفپوش ها در فضاهایی استفاده می شوند که نیاز به کنترل دما یا جریان هوای محیط، محافظت و نگهداری از کابل های برق است.

3- کفپوش گرمایشی

کفپوش های گرمایشی به دلیل کمک به صرفه جویی و ذخیره انرژی، از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. این کفپوش ها مانع هدر رفت گرما شده و به گرم شدن محیط، کمک شایانی می کنند. این کفپوش ها به دو روش در محیط های بسته، گرما را منتقل می کنند:

در روش اول که به روش خیس معروف است، گرما با گردش آب داغ و در روش دوم که به روش خشک شهرت دارد، گرما از طریق الکتریسیته به سراسر محیط انتقال می یابد. روش دوم یا روش خشک، بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد.

4- کفپوش حفاظتی

از این کفپوش ها برای آب بندی مخازن نگهداری آب و جلوگیری از خوردگی این مخازن، حفظ سلامت لوله های انتقال آب، ایجاد یک لایه ضد خورندگی فلز جهت استفاده در فاضلاب ها، تصفیه خانه ها و… . استفاده می گردند.

5- کفپوش اپوکسی

این کفپوش، به صورت مایع است و دارای مقاومت بالا در برابر سایش است. همین ویژگی بارز، باعث شده است تا در بیشتر اماکن بهداشتی، مانند بیمارستان ها و صنایع مختلف، از این کفپوش استفاده شود.

خلاصه کلام

در مطلب فوق، به آموزش نصب کفپوش با چسب خمیری پرداخته شد و سعی شده است، مواردی همچون انواع کفپوش ها، قیمت چسب خمیری، استفاده صحیح از چسب خمیری و… مورد بررسی قرار بگیرند. اطلاعات آمده در مقاله فوق از اهم نکاتی است که جهت جلوگیری از ابهامات و سردرگمی های احتمالی چه هنگام خرید و چه هنگام نصب کفپوش، گردآوری شده اند. مطالعه این نکات، به شما در داشتن خریدی آسان، کمک خواهد نمود.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *