وبلاگ

راه اندازی مغازه چسب فروشی

راه اندازی مغازه چسب فروشی-وینتو شیمی

مشاوره رایگان برای اخذ نمایندگی فروش چسب ساختمانی

راه اندازی مغازه چسب فروشی هم اکنون یکی از کسب و کارهای بسیار پرسود و مطلوب می باشد. در صورت تمایل به راه اندازی مغازه فروش چسب و یا اخذ نمایندگی از وینتو شیمی می توانید جهت مشاوره رایگان تماس بگیرید.

09120753902

09125139379

وینتوشیمی با بیش از 30 سال فعالیت در زمینه تولید تجهیزات ساختمانی هم اکنون آمادگی اعطای نمایندگی در شهرهای مختلف ایران را دارد.

راه اندازی مغازه چسب فروشی یکی از دغدغه هایی است که افراد تازه کار با آن دست به گریبان هستند. مغازه چسب فروشی می‌ تواند انواع چسب های مختلف برای صنایع گوناگون را عرضه کند. بنابراین تهیه اقلام بالایی از چسب و نوع فروش آن ها، اولین نگرانی افراد تازه کار می‌ باشد. سایت وینتو شیمی در این مطلب می خواهد آسان ترین و راحت ترین راه برای آغاز چسب فروشی به شما نشان دهد. پس در ادامه با ما باشید.

چگونه مغازه چسب فروشی بزنیم؟

امروزه افزایش تنوع را در چسب های مورد استفاده در صنایع ساختمانی، تحصیلی، نجاری، هنری و… می بینیم. این تنوع می‌ تواند بازار کار چسب فروشی را گرم تر و گسترده تر نماید. بنابراین افرادی که تمایل دارند در کسب و کار فروش چسب وارد شوند، با مشاهده تنوع بالای این محصولات دچار تردید می‌ شوند.

اما می‌ توان گفت که با راه اندازی مغازه چسب فروشی در ابعاد کوچک، می‌ توان چسب های مختص به صنایع خاص را مورد عرضه قرار داد. این کار بهترین راه برای آغاز فروش چسب می‌ باشد. گسترش کار در این شغل امکان پذیر است. شما می توانید با آموزش این شغل، انواع چسب را در مغازه ای بزرگتر به فروش برسانید و از کسب درآمد بالایی برخوردار باشید.

درآمد مغازه چسب فروشی

همانطور که در بالا ذکر شد، تنوعی که در عرصه چسب به وجود آمده است، متقاضیان این محصولات را مجبور می‌ کند تا برای تهیه چسب موردنیاز در نوع اصل و کاربردی، به مرکز فروش اصل آن مراجعه کنند. این کار می‌ تواند این اطمینان را به آن ها بدهد که چسب موردنیاز خود را متناسب با نوع فعالیت تهیه کنند و از اصل بودن محصول تهیه شده آگاهی یابند.

این صفحه رو کلیک کن به کارت میاد!  بهترین چسب برای سرامیک شکسته

با این حال، روز به روز تعداد مشتریان مغازه های چسب فروشی ساده و تخصصی، در حال افزایش است. پس افزایش درآمد اولین نکته ای است که در این زمینه مورد توجه قرار می گیرد. هرچقدر به این شغل با دید تخصصی تری نگاه شود و فعالیت در آن به صورت هدفمند باشد، بالطبع افزایش درآمد بالایی به وجود خواهد آمد.

مراحل راه اندازی فروشگاه چسب فروشی

مراحل راه اندازی فروشگاه چسب فروشی-وینتو شیمی

برای فروش چسب اپوکسی، چسب های ساختمانی و… می‌ توان به دو صورت آنلاین و یا حضوری اقدام کرد. ولی امروزه بیشتر افرادی که دارای مغازه چسب فروشی هستند، با ایجاد یک سایت یا پیج فروش آنلاین، فروش آنلاین محصولات خود را نیز انجام می‌ دهند. در ادامه مراحل مهمی که برای راه اندازی فروشگاه چسب مورد نیاز است، بیان می‌ شود.

داشتن هدف و برنامه ریزی

شغل چسب فروشی نیز مانند انواع شغل های آزاد دیگر، نیاز به هدفمندی و برنامه ریزی دارد. فردی که می خواهد وارد این شغل شود باید هدف خود را از انتخاب این شغل تعیین کند و برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت کسب و کاری را تدوین نماید. این دست از افراد در برنامه ریزی کاری خود می توانند میزان بودجه، وسعت مغازه، انواع چسب های انتخابی برای فروش و… را مشخص کنند.

ارزیابی بازار و رقبا

افراد می توانند با مشاهده کسب و کار افرادی که در حوزه چسب هستند، میزان فعالیت، ساعات فعالیت و میزان درآمد آن ها را زیر نظر بگیرند. در این صورت برای راه اندازی مغازه چسب فروشی، چسب های پرفروش را در بازار به راحتی شناسایی می کنند و راه فروش آن ها را می آموزند.

انتخاب مکان برای مغازه

برای برپایی یک مغازه چسب فروشی، نیاز به مکان می‌ باشد. افراد می توانند این مکان موردنظر را براساس دسترسی به بازار اصلی، میزان بودجه، میزان اجاره، وسعت داخلی مغازه و منطقه مکانی مغازه انتخاب کنند. تمامی این موارد برای پیدا کردن یک مغازه مناسب برای شروع فعالیت لازم و حیاتی است.

این صفحه رو کلیک کن به کارت میاد!  بهترین پودر بندکشی نانو

مجوز فروش

برای شروع فعالیت رسمی فروش چسب، باید مجوز و پروانه کسب گرفته شود که به سادگی امکان پذیر است. با مطالعه آنلاین مطالبی پیرامون شرایط لازم برای دریافت مجوز کار، می توانید اقدام به دریافت مجوز کاری نمایید.

تهیه محصولات برای مغازه

افراد در این مرحله می توانند طبق اهداف و برنامه هایی که دارا هستند، چسب های موردنظر را در انواع مورد نیاز و حجم مناسب تهیه کنند تا در مغازه خود به فروش برسانند. برخی از افراد چسب های اپوکسی و برخی دیگر چسب های ساختمانی را انتخاب می کنند و اقلام کامل آن چسب ها را تهیه می نمایند.

چیدمان محصولات

مهمترین بخشی که می‌ تواند مشتریان بسیاری را برای مغازه به وجود بیاورد، نوع چیدمان داخلی مغازه است. این امر برای مغازه چسب فروشی نیز صدق می‌ کند. باید با استفاده از قفسه های فلزی یا چوبی، محصولات براساس حجم و نوع چیده شوند که دسترسی به آن ها آسان تر شود و همچنین به زیبایی فروشگاه نیز بیانجامد.

 راه اندازی مغازه چسب اپوکسی و تجهیزات ساختمانی

چسب های ساختمانی، از چسب های بسیار پرمصرف و کاربردی هستند که امروزه برای ساخت و تعمیر انواع بناها مورد استفاده قرار می گيرند . از این رو افرادی که از چسب های ساختمانی برای فروش استفاده می کنند دارای مشتریان زیادی هستند و بالطبع از درآمد بالایی نیز برخوردار می‌ باشند. اما برای راه اندازی مغازه چسب فروشی در حوزه اپوکسی و تجهیزات ساختمانی، باید مراحلی درنظر گرفته شود.

علاوه بر مراحل اصل راه اندازی مغازه چسب فروشی که در بالا به آن ها اشاره شد، باید این محصولات از تنوع بالایی نیز برخوردار باشند. چسب های ساختمانی علاوه بر داشتن تنوع، از ابزارهای خاصی نیز استفاده می کنند که این ابزارها نیز باید در مغازه چسب فروشی عرضه گردند. از این رو شناخت نوع چسب و ابزارهای آن ها، به عنوان مرحله ای مهم معرفی می گردد.

دومین مرحله برای راه اندازی مغازه چسب فروشی در حوزه ساختمانی، دریافت نمایندگی می‌ باشد. محصولات برندهای ایرانی و خارجی بسیاری در بازار داخلی عرضه می گردند که تمامی آن ها از طریق نمایندگی فروش به سطح بازار روانه شده اند. بنابراین برای آغاز فروش چسب ساختمانی، بهتر است از شرکت های تولیدی با برند خاصی، نمایندگی دریافت کرد.

این صفحه رو کلیک کن به کارت میاد!  بهترین چسب اپوکسی

در صورتی که تمایل به دریافت نمایندگی انواع چسب ساختمانی دارید وینتو شیمی می تواند با شرایط عالی این امکان را برای شما فراهم کند و نمایندگی خرید چسب ساختمانی وینتو شیمی را در شهر خود راه اندازی کنید. برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

 اخذ نمایندگی فروشگاه چسب ساختمانی

گرفتن نمایندگی فروش یک برند برای فروش محصولات آن ها، شرایط خاص و ویژه ای دارد. مغازه داران می توانند وینتوشیمی که هم اکنون به عنوان تولید کننده انواع چسب های ساختمانی فعایت می کند همکاری کنند و با بستن قرار داد کسب و کار رسمی خود را ایجاد نمایند.

این کار امتیاز فوق العاده بالایی را برای فروشنده چسب دارد. اولین مزیت دستیابی به درآمد بالا می‌ باشد. افراد می توانند این محصولات را با قیمت عمده و کارخانه ای تهیه کنند که بسیار کمتر از قیمت بازار است. از این طریق سود مناسبی از فروش محصولات به دست می آورند.

مورد دوم افزایش اطمینان مشتریان می‌ باشد. چون محصولی که به صورت مستقیم از کارخانه تولیدی وارد نمایندگی می‌ شود و به فروش می رسد، قیمت مناسبی دارد و اصالت کالا قابل تضمین است.

اعطای نمایندگی فروشگاه چسب ساختمانی

شرکت وینتو شیمی با شرایط خاص و ویژه، نمایندگی فروش محصولات خود را اعطا می کند. افرادی که به دنبال راه اندازی مغازه چسب فروشی می‌ باشند، می توانند از این شرایط بسیار ویژه، بهره ببرند. با این کار می توانند محصولات اصل و معتبر نظیر انواع چسب اپوکسی، انواع چسب کاشی و اسلب، چسب درزگیر، استخری و… را تهیه نمایند و در فروشگاه خود عرضه کنند و در اول راه، اطمینان و رضایت مشتریان خود را برانگیزند. همچنین با دریافت نمایندگی نیز در کنار فروش حضوری، در صورت تمایل می‌ توانند فروش آنلاین را نیز به صورت گسترده انجام دهند و از این طریق درآمد خود را روز به روز افزایش دهند.

جمع بندی

راه اندازی مغازه چسب فروشی، نیاز به انجام مراحلی دارد که در انتها، یک شغل پردرآمد با ریسک بسیار کم را به وجود می آورد. شرکت وینتو شیمی می‌ تواند در این راه به شما کمک نماید. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره گرفتن نمایندگی، حتما با کارشناسان مجموعه تماس برقرار نمایید و از مشاوره رایگان و تخصصی استفاده کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *