وبلاگ

خرید ژل میکروسیلیس الیاف دار

خرید ژل میکروسیلیس الیاف دار-وینتو شیمی

مشاوره رایگان برای خرید

خرید ژل میکروسیلیس الیاف دار از طریق سایت وینتو شیمی امکان پذیر می باشد. وینتو شیمی به عنوان تولید کننده انواع چسب ساختمانی هم اکنون به تولید ژل میکروسیلیس می پردازد و با قیمت رقابتی و تضمین کیفیت به دست مشتریان خود می رساند. خرید به صورت تک و عمده همراه با تخفیف ویژه امکان پذیر می باشد. جهت مشاوره رایگان می توانید با شماره زیر تماس بگیرید.

مدیریت: 0912513937

تمامی محصولات وینتو شیمی همراه با مهر گارانتی شرکت تحویل داده می شود که در صورت هر گونه ایراد در محصول تمامی هزینه ها پرداخت می شود.

خرید ژل میکروسیلیس الیاف دار، معمولا توسط تولیدکنندگان بتن که به بهبود کیفیت محصول خود می اندیشند، صورت می پذیرد. ژل میکروسیلیس الیاف دار، تاثیرات مثبت زیادی بر کیفیت بتن می گذارد، به طوری که در صف بهترین افزودنی های بتن قرار گرفته است.

چنانچه قصد خرید ژل میکروسیلیس الیاف دار را دارید، فروشگاه ها و سایت های معتبر، مانند وینتو شیمی را مد نظر قرار دهید. از دلایل معتبر بودن این فروشگاه می توان به مشتری مداری، تضمین کیفیت و قیمت های مناسب اشاره کرد. با خرید چسب ساختمانی و دیگر اقلام مصرفی مورد نیاز از سایت وینتو شیمی، می توانید به روند ساخت پروژه خود سرعت بخشیده و علاوه بر آن، در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

در ادامه به معرفی کامل این محصول کارآمد، پرداخته ایم و آن را از جنبه های گوناگون، مانند ویژگی ها، کاربردها و سایر اطلاعاتی که لازم است درباره این محصول بدانید، بررسی کرده ایم.

 

ژل میکروسیلیس الیاف دار

ژل میکروسیلیس الیاف دار چیست؟ این سوالی است که باعث شده است تا شما خواننده گرامی اینجا باشید. این ژل یک افزودنی موثر در جهت سخت شدن بتن و آب بندی بسیار قوی از طریق رفع تخلل های موجود درآن است. برای پاسخ جامع تر و توضیح بهتر به این سوال، لازم است کمی به عقب برگشته و وارد گذشته این محصول شویم تا بدانیم این ژل، حاصل پیشرفت کدام محصول در صنعت بتن سازی است.

برای تولید بتن، مولفه های بسیار زیادی نقش دارند. یکی از این مولفه ها، مواد افزودنی هستند که باعث رفع خیلی از ایرادات و بهبود کیفیت بتن می گردند. این مواد افزودنی را به هنگام اختلاط مواد اصلی بتن یعنی سیمان، سنگ و آب اضافه می کنند. به طور کلی مواد افزودنی به دو دسته تقسیم می شوند:

این صفحه رو کلیک کن به کارت میاد!  حلال چسب کاشی خمیری

مواد افزودنی شیمیایی بتن

این نوع مواد افزودنی، به هنگام هیدراته شدن (ترکیب آب و مواد دیگر، برای تولید محصولی) با مواد سیمانی، واکنش نشان می دهند. بعد از واکنش، بر اساس نوع عملکرد، این مواد افزودنی به سه دسته تقسیم می شوند:

افزودنی های شیمیایی بتن با عملکرد شیمیایی، فیزیکی و شیمیایی- فیزیکی

مواد افزودنی معدنی بتن

مواد افزودنی معدنی بتن-وینتو شیمی

این افزودنی ها که به صورت کلی به دو حالت وجود دارند: یا به صورت طبیعی و یا ساخته شده از محصولات جانبی صنعتی، را بر اساس کارایی شان به سه گروه مواد شبه سیمانی، مواد خنثی و پولوزان های طبیعی و مصنوعی (پولوزان های طبیعی شامل خاکسترهای آتشفشانی و پولوزان های صنعتی شامل خاکسترهای بادی و دوده سیلیس هستند) تقسیم بندی شده اند.

سیلیس که به آن میکروسیلیس نیز گفته می شود، به روان کننده بتن معروف است و کار آن جبران کمبود آب در بتن یا بهتر بگوییم، کاهش مصرف آب در بتن است. وجود آب اضافی در مخلوط سیمانی در بتن تازه باعث شل شدن سیمان و به اصطلاح آب انداختگی می شود. همچنین این آب اضافی در بتن خشک شده، ایجاد تخلل کرده و کاهش مقاومت و استحکام بتن را موجب خواهد شد.

برای رفع این مشکل، دانشمندان صنعت ساختمان سازی و عمران، دوده سیلیس را از طریق فناوری های روز دنیا، به ژل میکروسیلیس تبدیل کرده و روانه بازار کرده اند. استفاده از این ژل که به آن ژل مکمل بتن نیز گفته می شود، باعث رفع فضاهای متخلل در بتن و بالا بردن مقاومت آن می گردد. همچنین از ژل میکروسیلیس به عنوان یک افزودنی مهم در تمام محصولات پیش ساخته بتنی، مانند سنگ مصنوعی، کفپوش، دیوار پیش ساخته و… استفاده می گردد. این افزودنی مهم و کاربردی، براساس مواد تشکیل دهنده شان به دو نوع ژل میکروسیلیس الیاف دار و ژل میکروسیلیس بدون الیاف، به بازار عرضه شده اند.

سوالات رایج در مورد خرید ژل میکروسیلیس الیاف دار

 سوالات رایج در مورد خرید ژل میکروسیلیس الیاف دار

 

تفاوت ژل میکروسیلیس الیاف دار با نوع بدون الیاف آن در چیست؟

منظور از الیاف، وجود الیاف هایی مانند پلی پروپیلن، فولاد و… است. این الیاف به طور دائم در ترکیبات ژل میکروسیلیس وجود ندارند. از ژل بدون الیاف به صورت ثابت در پروژه های بتن سازی استفاده می شود، اما از نوع الیاف دار آن در پروژه هایی که نیاز به بهتر شدن خاصیت بتن در حالت خمیری و بالا رفتن کیفیت بتن سخت شده، است، استفاده می شود.

ژل میکروسیلیس الیاف دار، سازه را در برابر عوامل تخریب گر فیزیکی و شیمیایی حفظ می کند و باعث افزایش عمر سازه می گردد.

ژل میکروسیلیس الیاف دار چه کاربردهایی دارد

1- تهیه بتن های مورد استفاده در سازه های دریایی

2- تهیه بتن های مقاوم در برابر گرما و سرمای شدید

3- ساخت بتن هایی که در سازه های نظامی به کار می روند.

این صفحه رو کلیک کن به کارت میاد!  چسب کاشی چیست؟

4- بتن های کف ساختمان ها و کارخانجات صنعتی

5- تولید بتن هایی که در محیط های در معرض ارتعاشات دینامیکی، مورد استفاده قرار می گیرند.

6- برای ساخت سازه هایی مانند اسکله ها، مخازن، سد ها و… که نیاز به بتن های مقاوم در برابر ضربه و انفجار دارند.

7- تولید بتن هایی که قرار است در تیر، ستون و سقف مکان های مختلف به کار روند.

8- برای ساخت سازه هایی که در معرض شدید فرسایش هستند، مانند پل ها، پارکینگ و…، نیاز به بتن تهیه شده با ژل میکروسیلیس الیاف دار است.

9- تهیه و ساخت بتن های مخصوص خطوط لوله و دیوارهای ساحلی

مزایای استفاده از ژل میکروسیلیس الیاف دار چیست

 مزایای استفاده از ژل میکروسیلیس الیاف دار چیست

مزایای استفاده از این ژل بی شمار است. ما در اینجا فقط به بخشی از مزایا و ویژگی های ژل میکروسیلیس الیاف دار اشاره می کنیم:

1- کاهش ترک خوردگی های بتن

2- افزایش مقاومت بتن

3- مانع ایجاد آب انداختگی

4- افزایش چسبندگی بتن

5- با کاهش مصرف کمتر آب، باعث کاهش خوردگی فلزات موجود مانند میلگرد ها می گردد.

6- کاهش میزان نفوذ پذیری بتن نسبت به بتن های معمولی

7- تهیه بتن هایی با مقاومت خمشی، کششی، سایشی و فشاری بسیار بالا

8- ایجاد بتن هایی با مقاومت بالا در برابر ضربه و تنش مانند زلزله، انفجار و آتش سوزی

9- مقاوم در برابر عوامل مخرب شیمیایی یا فیزیکی مانند کلر ها، هیدروکسید ها، سولفات ها و نمک ها

10- افزایش محسوس مقاومت الکتریکی بتن ها

11- کاهش هزینه های ساخت و ساز

12- کاهش وزن سازه

13- کاهش استهلاک تجهیزات به کار رفته مانند آرماتور

14- افزایش دوام و عمر سازه

15- مقاوم در برابر حرارت یا سرمای شدید

16- سازگاری با انواع سیمان پرتلند که در بتن سازی استفاده می شوند.

17- بالا بردن یکنواختی در بتن تازه و جلوگیری از جداشدن سیمان موجود در بتن

18- مقاومت بالا در برابر فشارهای مثبت و منفی موجود در آب

19- افزایش مقاومت در محیط های مرطوب مانند فاضلاب ها

20- سازگار با محیط زیست

مکانیزم اثرگذاری ژل میکروسیلیس الیاف دار بر روی بتن، به چه صورت است

همان طور که گفته شد، ژل میکروسیلیس بر پایه میکروسیلیس یا سیلیس ساخته شده است. نحوه اثرگذاری این ژل بدین صورت است که دوده سیلیسی بعد از ترکیب با هیدروکسید و آب، واکنش نشان داده و سبب تولید سیلیکات سخت می گردد. ترکیب به وجود آمده، نقش مهمی در افزایش مقاومت بتن ایفا می کند. همچنین وجود الیاف هایی مانند پلی پروپیلن، فولاد و… در ژل، باعث تشکیل لایه یا غشایی بر روی ذرات سیمان می گردند. این غشا مانع تجمع ذرات سیمان شده و از این طریق بتن را روان می کند. وجود چنین الیاف هایی موجب افزایش خواص سایشی و مکانیکی بتن می شوند و آن را برای استفاده در سازه های پرتردد، مناسب می سازد.

این صفحه رو کلیک کن به کارت میاد!  روان کننده بتن (بتون) چیست؟

چگونه از ژل میکروسیلیس استفاده می شود

 چگونه از ژل میکروسیلیس استفاده می شود- وینتو شیمی

ابتدا مقدار ژل مصرفی مورد نیاز خود را تعیین کنید. برای آگاهی از نحوه و میزان مصرف این محصول، به دستورالعمل درج شده بر روی بسته بندی توجه فرمایید. دستورالعمل کلی برای استفاده از ژل به طریقه زیر است:

ژل میکروسیلیس مورد نظرتان را بعد از اضافه کردن کلیه اجزای مورد نیاز بتن، به آن اضافه کنید. برای هم زدن، از یک میکسر قوی با دور تند حداقل 20 دور در دقیقه استفاده کنید.

آیا رعایت اصول ایمنی در حین کار را با ژل میکروسیلیس، لازم است

توصیه ما این است که هنگام کار با هر نوع ماده شیمیایی، اصول ایمنی را رعایت کنید. اگرچه بی خطر بودن این محصول ثابت شده است، اما بهتر است، برای پیشگیری از آسیب های احتمالی، مانند تماس با چشم و صورت یا تشدید حساسیت در افراد دچار آلرژی، از عینک، دستکش و ماسک استفاده کنید.

محدودیت استفاده ژل میکروسیلیس الیاف دار، شامل چه مواردی می شود

همه محصولات در کنار ویژگی های مثبت شان، محدودیت هایی را نیز دارند که لازم است شخص مصرف کننده با توجه به آن ها، از محصول استفاده کند. از محدودیت های این ژل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- استفاده از آن در بتن سازی فقط از عهده افراد متخصص در این حوزه بر می آید، چرا که کوچکترین اشتباهی در سنجش میزان مواد ترکیبی، تاثیر بسیار زیادی در کیفیت کار می گذارد.

2- چنانچه از ژل میکروسیلیس مناسب فضا استفاده نگردد، برای مثال از ژل میکروسیلیس بدون الیاف در بتن هایی که در محیط های فرسایشی به کار می روند، استفاده گردد، نتیجه کار هولناک خواهد بود؛ چرا که در مدت زمان کمی، باعث ایجاد ترک، شکافته شدن سطح کار و بروز خسارات زیادی خواهد شد.

3- استفاده از این ژل در بتن هایی با عیار کمتر از 300 کیلو در متر مکعب ممنوع است.

ژل میکروسیلیس با کیفیت را از کجا تهیه کنیم

برای تهیه یک ژل میکروسیلیس با کیفیت، لازم است تا از مواد اولیه مرغوب استفاده شود. چنانچه حتی یک قلم از مواد اولیه، بی کیفیت باشد، تولید یک محصول با کیفیت، دور از انتظار خواهد بود. برای اینکه از کیفیت کالای مورد نظرتان، اطمینان داشته باشید، حتما از فروشگاه ها و سایت های معتبر خرید نمایید.

ژل میکروسیلیس الیاف دار وینتوشیمی

خرید ژل های میکروسیلیس الیاف دار با کیفیت، تولید شده توسط شرکت وینتو شیمی، می تواند خیال شما را، از هم اکنون، بابت نتیجه کار آسوده کند (می توانید آینده را امروز ببینید).

 

قیمت ژل میکروسیلیس الیاف دار

قیمت این ژل ها تحت تاثیر عواملی که در ذیل آمده اند، متغیر است:

1- میزان قیمت تمام شده در تهیه مواد اولیه. اغلب کیفیت مواد اولیه در همه شرکت های تولیدی یکسان نیست و این یک مورد اساسی در تفاوت قیمت این محصول با محصولات مشابه به شمار می رود.

2- نوع الیاف به کار رفته نیز در تعیین قیمت مهم است.

3- برند شرکت تولیدی

توصیه ما این است که از شرکت های بنام که قیمت های رقابتی بر روی محصولاتشان گذاشته اند، کالای مورد نیازتان را خریداری نمایید.

خلاصه و جان کلام

در مطلب فوق، به معرفی محصولی کارآمد در صنعت ساخت و ساز، یعنی ژل میکروسیلیس، پرداخته شد.  خرید ژل میکروسیلیس الیاف دار با کیفیت، ویژگی ها، محدودیت ها، کاربرد ها، قیمت، مکانیزم اثرگذاری و… را بررسی کردیم تا با اطلاعاتی جامع در مورد محصول مورد نظرتان، بتوانید خریدی آسان و به دور از نگرانی بابت کیفیت، قیمت یا دیگر موارد داشته باشید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *