وبلاگ

بهترین چسب کاشی

بهترین چسب کاشی-وینتوشیمی

بهترین چسب کاشی وینتو شیمی

بهترین چسب کاشی را توسط وینتو شیمی خریداری کنید. وینتو شیمی به عنوان تولید کننده انواع چسب کاشی هم اکنون به تولید چسب کاشی می پردازد و این محصول را با قیمت رقابتی و تضمین کیفیت به دست مشتریان خود می رساند. خرید به صورت تک و عمده همراه با تخفیف ویژه امکان پذیر می باشد. جهت مشاوره رایگان می توانید با شماره زیر تماس بگیرید.

مدیریت: 09125139379

بهترین چسب کاشی باید هم قیمت مناسبی داشته باشد و هم کیفیت آن بالا باشد. در بازار امروز شما برای خرید چسب کاشی آزادی عمل بالایی دارید. انواع مختلف از برندهای متفاوت با کارکردهای مختلف پیش روی شماست. در این حالت انتخاب بهترین چسب کاشی ممکن است سخت باشد. ما در این مقاله این انتخاب را برای شما آسان خواهیم کرد با وینتو شیمی همراه باشید.

سعی می‌کنیم در این مزیت‌های چسب را نسبت به دوغاب سیمان بیان کنیم و از طرف دیگر ویژگی‌های یک چسب خوب را به شما بگوییم. با مطالعه این مطلب متوجه می‌شوید که برای پروژه خود چه نوع چسبی را لازم دارید و برای خرید چسب ساختمانی بهتر است از چه برندی استفاده کنید.

چگونه چسب کاشی جای دوغاب سیمان را گرفت؟

چگونه چسب کاشی جای دوغاب سیمان را گرفت؟

چگونه چسب کاشی جای دوغاب سیمان را گرفت؟

کاشی کاری با دوغاب سیمان و ماسه یک روش قدیمی بود که به علت مشکلات فراوان می‌توان گفت کم کم به دست فراموشی سپرده می‌شود. هنگامی که ما با ملات پشت ردیف کاشی‌ها را پر می‌کنیم هم فضای بیشتری مصرف می‌شود و هم تنظیم کاشی ها به سختی انجام می‌گیرد و در اغلب موارد نتیجه نهایی زیبا و یک دست نیست مگر اینکه از یک کاشیکار خیلی با تجربه استفاده نمایید که هم دستمزد بالایی دارد و هم زمان انجام کار زیاد است.

از طرف دیگر هنگامی که ملات‌ها را پشت کاشی می‌ریزیم ممکن است فضاهای خالی ایجاد شود که باعث می‌شود کاشی و سرامیک حالت شکنندگی پیدا کند. در کل ملات سیمان نسبت به چسب کاشی حالت چسبندگی ضعیف‌تری دارد و طول عمر آن کمتر است. از دلایل دیگری که باعث شد چسب کاشی جای ملات سیمان را بگیرد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • می‌توان با آن شیشه را روی سطوح صاف چسباند.
  • قطعاتی که قابلیت جذب کمی دارند را با چسب کاشی می‌توان چسباند.
  • به وسیله چسب می‌توان کاشی‌ها را روی موزاییک‌های قدیمی نصب کرد.
  • سیمان روی بتن استحکام و چسبندگی ندارد اما با چسب به راحتی می‌توانید روی سیمان کار کنید.
  • روی سطوحی که منعطف هستند و امکان حرکت دارند مانند کف‌های چوبی می‌توان از چسب استفاده نمود.
  • کار کردن با چسب نیاز به تخصص بالایی ندارد و با توجه به دستورالعمل روی ظروف چسب می‌توانید عملیات نصب را انجام دهید.
این صفحه رو کلیک کن به کارت میاد!  چسب کاشی استخری

چسب کاشی و سرامیک چه مزایایی نسبت به سیمان دارد؟

چسب کاشی به راحتی قابل استفاده است و نیاز به آماده سازی خاصی ندارد. مانند سیمان محیط را پر از گرد و غبار و آلودگی نمی‌کند. حتی شما برای کاشی کردن لازم نیست وسایل داخل محیط کاشی کاری را از آنجا خارج کنید و به راحتی عملیات نصب انجام می‌شود.

تنوع محصولات آن زیاد است برای هر کاری چسب مخصوص به خود را استفاده می‌کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید؛ چسب خاص کاشی، موزاییک، سنگ و… . برای استفاده در دیوارهای داخلی، کف، استخر، سرویس بهداشتی و… بسیار بهتر ازسیمان است. مخصوصا در مکان‌هایی که باید روی کاشی قدیمی کاشی جدید را نصب کرد نمی‌توان از سیمان استفاده کرد.

قیمت اولیه این محصول ظاهرا بالاست شما با یک کیسه 20 کیلویی آن تنها می‌توانید 5 تا 6 مترمربع را کاشی کنید اما با توجه به مزیت‌هایی که بیان شد؛ سرعت انجام بالای کار، تمیزی کار نهایی، سبک شدن وزن سازه و… استفاده از بهترین چسب کاشی مقرون به صرفه خواهد بود.

راهنمای انتخاب بهترین چسب کاشی

راهنمای انتخاب بهترین چسب کاشی

هنگامی ‌که می‌خواهید برای خرید چسب ساختمانی اقدام کنید ممکن است با حجم انبوهی از چسب‌های مختلف با نام‌های متفاوت که هریک خصوصیات خاصی دارند مواجه شوید. تعداد برندهایی که چسب‌های ساختمانی تولید می‌کنند بسیار زیاد است و هر یک بر روی محصولات خود با توجه به فرمولاسیون تولید، اسم‌های خاصی می‌گذارند.

جای نگرانی نیست شما می‌توانید تمام سوالات خود را از وینتو شیمی بپرسید. ما سالهاست که به صورت تخصصی در زمینه چسب‌های ساختمانی فعالیت می‌کنیم با ما تماس بگیرید تا به شما بگوییم برای پروژه شما چه نوع چسبی و چه مقدار لازم است. بهترین چسب کاشی برای سرامیک را به راحتی در اختیار شما می‌گذاریم.

برای اینکه اطلاعات خود را در این زمینه بالا ببرید در ادامه مطلب راهنمایی‌های لازم برای خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک را به شما ارائه می‌دهیم:

روی چه سطحی می‌خواهید کار کنید؟

دیوار: اگر می‌خواهید بر روی دیوار خود کاشی‌های کوچک نصب کنید بهترین چسب کاشی دیوار از نوع خمیری است. اگر اندازه کاشی یا سرامیک شما بزرگ است مثلا بزرگتر از 30*30 بهتر است از چسب‌های پودری برای این کار استفاده شود. شما می‌توانید بهترین چسب کاشی خمیری را در رنگ‌های مختلف از وینتو شیمی تهیه کنید.

این صفحه رو کلیک کن به کارت میاد!  میزان مصرف فوق روان کننده بتن

کف: برای کف سازی چسب‌های خمیری مناسب نیستند مخصوصا اگر بخواهیم بر روی سرامیک‌های کهنه سرامیک جدید نصب کنیم. استفاده از چسب‌های پودری برای کف سازی انتخاب شایسته‌ای می‌باشد. بهترین چسب کاشی پودری که قابلیت رنگ پذیری دارد در شرکت وینتو شیمی تولید می‌شود.

سطوح بتنی: برای چسباندن کاشی و سرامیک بر روی سطوح بتنی هم باید از چسب‌های پودری استفاده کنید البته باید تا خشک شدن کامل بتن صبر نمایید. با توجه به شرایط آب و هوایی این زمان متغیر است و حدودا 6 هفته طول می‌کشد تا بتن کاملا خشک شود و آماده نصب کاشی و سرامیک باشد.

سطوح تحت فشار: موزاییک‌های کف تحت گرما، فشار و رفت و آمد زیادی هستند بنابراین برای آنها باید از چسب‌هایی استفاده نمود که قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارند تا از ترک خوردگی جلوگیری کنند.

مبتدی هستید یا حرفه‌ای: معمولا چسب‌های پودری به دو صورت استاندارد و سریع دسته بندی می‌شوند. چسب‌های سریع زودتر خشک می‌شوند و شما می‌توانید پروسه کاشی کاری را زودتر به سرانجام برسانید. اما اگر مبتدی هستید بهتر است از چسب‌های استاندارد استفاده نمایید تا زمان بیشتری برای هماهنگ کردن کاشی‌ها داشته باشید این نوع از چسب‌های پودری دیرتر خشک می‌شوند.

اگر تجربه کاشی کاری ندارید و می‌خواهید فضای کمی را کاشی کنید می‌توانید از کاشی‌های کامپوزیتی استفاده نمایید. این مدل از کاشی‌ها در پشت خود چسبی دارند که برای چسباندن نیازی به ماده دیگری نیست. اما با استفاده از آن نمی‌توان از پودر بند کشی استفاده کرد. البته ماندگاری آنها خیلی زیاد نیست اما قیمتی مقرون به صرفه دارند و برای کاشی‌های بین کابینت انتخاب مناسبی هستند.

آغازگر لازم دارید یا نه: اگر سطح زیرکار شما جاذب باشد آب را از چسب می‌گیرد و استحکام آن را پایین می‌آورد مانند دیوارهای گچی. هنگامی‌ که می‌خواهید روی سطوح جاذب یا پر گرد و غبار کاشی کاری انجام دهید بهتر است زیرکار از یک آغازگر مناسب استفاده نمایید تا نتیجه کار بهتر شود. دقت داشته باشید هنگامی‌که می‌خواهید روی یک سطح از دو چسب استفاده نمایید باید یکی را در جهت افقی و دیگری را در جهت عمودی بمالید.

استخر یا حمام: بهترین چسب کاشی ضد آب از این مواد تشکیل می‌شود: سنگدانه با درجه بندی ریز، سیمان، عایق رطوبتی، مواد ضد سایش، ماده دافع آب، پودر لاتکس، فیبر ضد ترک، روان کننده و ماده ضد شوره و افزودنی‌های خاص. شما می‌توانید به راحتی با این نوع چسب، کاشی و سرامیک خود را در محیط مرطوب مانند حمام و استخر بچسبانید. بهترین چسب کاشی ضد آب در شرکت وینتوشیمی زیر نظر متخصصان ساخته می‌شود.

این صفحه رو کلیک کن به کارت میاد!  چسب اپوکسی در تهران

انواع چسب کاشی

چسب‌های کاشی و سرامیک باید به گونه‌ای ساخته شده باشند که وقتی از آنها استفاده می‌کنیم علاوه بر اینکه راحت و سریع باشند باید ماندگار بالایی هم داشته باشند تا استفاده از آنها به نسبت قیمت آنها منطقی باشد. ما در اینجا سه نوع مهم از انواع چسب‌های کاشی را به شما معرفی می‌نماییم:

چسب تینست

می‌توان گفت بهترین چسب کاشی استخری ملات تینست می‌باشد. این ماده از سیمان پرتلند، عایق رطوبتی و ماسه سیلیسی تولید می‌شود. نوعی چسب پودری است و بعد از مخلوط کردن با آب به صورت ماده‌ای لغزنده شبیه گل در می‌آید که می‌توان با یک ماله آن را بر روی بستر کشید.

این ملات برای محیط‌های مرطوب مناسب است و در برابر حرارت هم استحکام خوبی دارد. چون ساختار آن از سیمان است از نظر ابعاد پایدار است و منقبض نمی‌شود. همچنین می‌توانید با آن ناهمواری‌های کوچک سطحی را پر کنید و سطحی صاف و صیقلی برای چسباندن کاشی و سرامیک به شما تحویل می‌دهد.

چسب ماستیک

ماستیک برخلاف تینست برای محیط‌های خشک مناسب است به راحتی تمییز می‌شود و چسبی اکریلیکی است که برپایه آب ساخته شده و ماندگاری بالایی دارد. البته از این نوع چسب برای کاشی‌های شیشه‌ای نمی‌توان استفاده کرد.

چسب اپوکسی

ملات اپوکسی معمولا دو یا سه جزء دارد که باید قبل از مصرف آنها را با هم خوب مخلوط کنید. اپوکسی در برابر آب غیر قابل نفوذ است و عملا برای چسباندن همه چیز مناسب است؛ سنگ، شیشه، فلز، معرق و حتی کفپوش‌های لاستیکی و چوبی. اپوکسی مقاومت فشاری و مکانیکی بالایی دارد.

دمای کار با این نوع چسب‌ها بین 60 تا 90 درجه فارنهایت است که اگر دما بالاتر باشد سرعت اثربخشی بالا می‌رود. این چسب‌ها رنگدانه‌ای به سرامیک تزریق نمی‌کنند. قیمت این ملات از تینست بالاتر است و چون فرایند مخلوط کردن اجزای آن باید درست انجام شود بهتر است کار با آن را به یک خبره بسپارید.

قیمت بهترین چسب کاشی

همانطور که در بالا اشاره کردیم چسب‌های کاشی انواع مختلفی دارند و با توجه به فرمولاسیون‌های مختلف قیمت‌های آنها متفاوت است اما شما می‌توانید بهترین چسب کاشی ایران را از ما بخواهید. تیم تحقیق و توسعه وینتو شیمی همواره در حال بهبود فرمولاسیون چسب‌های ساختمانی این شرکت می‌باشد. شما می‌توانید با خیال راحت چسب‌های ساختمانی با کیفیت را به قیمتی کاملا رقابتی از سایت ما تهیه نمایید.

کلام آخر

ما در این مقاله سعی کردیم ویژگی‌های بهترین چسب کاشی را برای شما بیان کنیم و شما را با مهمترین نوع از چسب‌های کاشی و سرامیک آشنا نماییم. راهنمایی‌های لازم برای اینکه چه چسبی مناسب پروژه شماست ارائه دادیم. اگر سوالی در زمینه چسب کاشی و سرامیک یا سایر محصولات ما دارید می‌توانید با ما تماس بگیرید همکاران شرکت آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *