وبلاگ

کسب و کار با 100 میلیون

کسب-و-کار-با-100میلیون-وینتوشیمی

کسب و کار با 100 میلیون تومان سرمایه در بازار ایران می‌ تواند به عنوان شغل اول و دوم لحاظ شود. بسیاری از شغل های بازاری و صنفی، نیاز به سرمایه برای شروع و راه اندازی دارند. اما حداقل ترین سرمایه ای که برای آغاز یک کار درآمدزا نیاز است، صد میلیون تومان می‌ باشد. در این مقاله می خواهیم بهترین شغل هایی که برای شروع به این مقدار سرمایه اولیه نیاز دارند را معرفی کنیم.

با 100 میلیون چیکار میشه کرد؟

با توجه به تورم موجود در اقتصاد ایران، باید یک شغل دوم نیز در کنار شغل اول داشت تا بتوان هزینه های زندگی را به خوبی مدیریت کرد. اما بسیاری از جوانان و همچنین افرادی که به تازگی فارغ التحصیل شده اند، بهتر است شغل موردنظر را متناسب با نوع تحصیلات خود انتخاب کنند. اما بسیاری از رشته های تحصیلی، بازار کار خوبی را در بازار آزاد ندارند.
راه اندازی کسب و کار برای دانشجویان و یا فارغ التحصیلان، دغدغه زیادی را ایجاد کرده است. اما بهتر است ابتدا شغل هایی را پیدا کنند که بتوانند از آن درآمد کسب کنند و همچنین سرمایه اولیه آن را موجود داشته باشند.

شغل دوم با 100 میلیون در سال 1403

برخی از شغل هایی که به صورت شغل دوم شناخته می‌ شوند و می‌ توانند یک درآمدزایی ثانویه برای افراد ایجاد نمایند، نیز نیازمند سرمایه می‌ باشند. از این رو افرادی که می خواهند برای کسب درآمد بیشتر، به شغل دوم روی بیاورند، باید از میزان درآمد شغل موردنظر آگاهی داشته باشند و همچنین ساعات فعالیت لازم در طول روز برای آن شغل را نیز درنظر بگیرند.
راه اندازی یک مغازه برای فروش محصول نظیر انواع چسب اپوکسی، رنگ ساختمانی، ابزارهای صنعتی غیر برقی و… نیاز به فعالیت طولانی مدت در طول روز ندارند و برای شغل دوم بسیار مناسب هستند.

این صفحه رو کلیک کن به کارت میاد!  فروش عمده چسب اپوکسی

شغل دوم با 100 میلیون در سال 1403-وینتوشیمی

راه اندازی فروشگاه چسب ساختمانی با 100 میلیون

فروش چسب ساختمانی یک شغل بسیار خوب برای افرادی است که در زمینه ساخت و ساز و کارهای ساختمانی اطلاعات مناسبی دارند. افرادی که قصد خرید چسب ساختمانی را دارند، از فروشندگان این محصول درباره نوع محصول، کیفیت و نحوه استفاده از آن اطلاعاتی به دست می آورند. بنابراین لازم است افراد فعال در زمینه فروش چسب ساختمانی، اطلاعات کافی در این موضوع را بدست بیاورند و یا در رابطه با موضوعات ساختمانی و… تحصیلات کافی داشته باشند.
این کار را می‌ توان به دو صورت حضوری و آنلاین انجام داد. برای راحتی کار فروش چسب ساختمانی می‌ توان با ایجاد یک صفحه فروشگاهی در اپلیکیشن های مختلف، فروش آن ها را به صورت آنلاین انجام داد. در این صورت نیازی به داشتن یک مغازه برای فروش حضوری نیز نمی باشد.

بهترین کسب و کار با 100 میلیون

یکی از دلایلی که فروش انواع چسب ساختمانی به عنوان بهترین شغل دوم درنظر گرفته می‌ شود، میزان تقاضای بالای چسب های ساختمانی و صنعتی در بازار داخلی می‌ باشد. صنایع ساختمانی و صنایع تولید لوازم هنری مانند تابلوهای رزین اپوکسی، نیاز بالایی به چسب های صنعتی و ساختمانی دارند. از این رو راه اندازی این شغل می‌ تواند درآمد بسیار مناسبی را ایجاد کند.
برای راه اندازی کسب و کار با 100 میلیون تومان، نباید انتظار درآمد بالا را داشت. چون این مقدار از سرمایه به عنوان حداقل سرمایه برای کار درنظر گرفته می‌ شود. اما شما می‌ توانید با راه اندازی فروشگاه کوچک عرضه چسب ساختمانی، بهترین کسب و کار با 100 میلیون تومان سرمایه اولیه را داشته باشید.

این صفحه رو کلیک کن به کارت میاد!  فوق روان کننده بتن چیست؟

اگر سرمایه شما 200 میلیون است و فکر شما درگیر است که کسب و کار با 200 میلیون را چطور شروع کنید که موفق شوید مقاله مربوط را مطالعه کنید.

بهترین کسب و کار با 100میلیون-وینتوشیمی

نحوه راه اندازی فروشگاه چسب ساختمانی

برای آغاز این کار، بهتر است در گام ابتدایی، مشاوره تخصصی را با مراکز فروش چسب ساختمانی داشته باشید. نحوه تامین محصولات برای فروش، نحوه فروش آنلاین و حضوری و دیگر مواردی که در این شغل اهمیت دارند، باید به صورت کامل بررسی شوند. بنابراین باید برای اطلاع از این موضوع به یک مرکز فروش چسب ساختمانی گفتگو کرد و اطلاعات کافی را به دست آورد. برای دریافت مشاوره رایگان و تخصصی در این باره، فروشگاه وینتو شیمی بهترین گزینه می‌ باشد.
شرکت وینتو شیمی به عنوان برترین عرضه کننده انواع چسب ساختمانی و… به صورت آنلاین در ایران می‌ باشد. کارشناسان فروش این شرکت با برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان، بهترین مشاوره را برای خریداران ارائه می کنند.
افرادی که می خواهند به فروش انواع چسب ساختمانی روی بیاورند می‌ توانند از مشاوره رایگان وینتو شیمی بهره ببرند و راه های پیشنهادی کارشناسان این شرکت را برای کسب درآمد بالا و شروع عالی این شغل استفاده کنند.

جمع بندی

راه اندازی کسب و کار با 100 میلیون تومان برای جوانان می‌ تواند یک گام بزرگ برای درآمدزایی باشد. فروش چسب ساختمانی یکی ار کسب و کارهایی می‌ باشد که می‌ توان با صد میلیون تومان سرمايه صورت بگیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این شغل شگفت انگیز و عالی، می‌ توانید از مشاوره رایگانی که شرکت وینتو شیمی درنظر گرفته است، استفاده نمایید.

این صفحه رو کلیک کن به کارت میاد!  کسب و کار با 400 میلیون
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *