وبلاگ

چسب پرسلان چیست؟

چسب پرسلان چیست؟-وینتو شیمی

مشاوره رایگان جهت چسب پرسلان

انواع چسب پرسلان توسط شرکت وینتو شیمی با بالاترین کیفیت ممکن تولید می شود. در صورت نیاز به خرید عمده می توانید ضمن مشاوره رایگان با وینتو شیمی از قیمت های عمده و تخفیفات ویژه اطلاع پیدا کنید.

جهت مشاوره رایگان برای خرید عمده و اطلاع از تخفیف ها با شماره زیر تماس بگیرید:

کارشناس فروش: 09120753902

مدیریت: 09125139379

نکته: تمامی قیمت های درج شده در سایت برای فروش جزئی است. جهت خرید عمده و اطلاع از قیمت برای نمایندگی ها، فروشگاه ها و مجریان ساختمانی تماس بگیرید.

چسب پرسلان چیست؟ این سوال بسیاری از افرادی است که برای خرید یک چسب ساختمانی مناسب، به مراکز فروش حضوری و آنلاین مراجعه می کنند. آوازه این محصول به علت کاربرد منحصر به فرد آن باعث شده است که میزان خرید بیشتری نسبت به سایر چسب های کاشی و سرامیک داشته باشد. در ادامه به معرفی مشخصات و کاربردهای این محصول می پردازیم.

معرفی چسب پرسلان

چسب پرسلان یکی از مهمترین و کاربردی ترین چسب های ساختمانی است که برای اتصال کاشی و سرامیک به دیوار، کف و سقف استفاده می شود. افرادی که به دنبال بهترین چسب برای نصب کاشی و سرامیک می‌ باشند با مطرح کردن سوال “چسب پرسلان چیست؟” تمایل دارند از ویژگی های این محصول آگاهی پیدا کنند. این محصول از متریال تخصصی و فرمولاسیون خاصی برخوردار است و بهترین چسبندگی را برای انواع کاشی و سرامیک ایجاد می‌کند. استفاده از این چسب در مواقعی که تمیزی محیط یا میزان چسبندگی کاشی و سرامیک اولویت دارد، استفاده می‌ شود.
البته این محصول با توجه به نوع متریال، در نوع پودری و خمیری به تولید می رسد. اما هر یک از انواع این محصول برای استفاده باید به حالت خمیری تبدیل شده و سپس مورد استفاده قرار بگیرد. میزان مصرف چسب پرسلان نسبت به میزان مصالحی مانند دوغاب و سیمان، بسیار کم است و این امر سبب کاهش هزینه نصب کاشی و سرامیک می‌ شود.

این صفحه رو کلیک کن به کارت میاد!  خرید چسب کاشی

کاربرد کلی چسب پرسلان چیست؟

افرادی که خرید این محصول را در نوع پودری و خمیری انجام می‌ دهند، بهتر است از کاربرد این محصول به نحو احسن اطلاع حاصل کنند، با دستور مصرف آن آشنا شده و سپس از محصول استفاده نمایند. چسب پرسلان بیشتر برای اتصال کاشی و سرامیک های پرسلان تولید شده است. کاشی و سرامیک پرسلان به علت اینکه آب گریز هستند و رطوبت را جذب نمی کنند، در اتصال به دیوار و کف مشکل ایجاد می نمایند. با استفاده از چسب پرسلان می‌ توان کاشی و سرامیک پرسلان را روی هر سطحی از جمله گچی، سیمانی، آجری، بتنی و… نصب کرد و اتصال دائمی آن را به وجود آورد.
اما افرادی که خرید چسب ساختمانی را برای نصب کاشی و سرامیک، سنگ و پارکت معمولی در نظر دارند، می توانند بدون هیچ محدودیتی چسب پرسلان را خریداری کرده و استفاده نمایند.

مواد تشکیل دهنده چسب پرسلان

خریداران با آشنا شدن از کاربردهای این محصول، تمایل دارند بدانند که متریال های اولیه چسب پرسلان چیست؟ این محصول از ترکیب انواع شن و ماسه، سیمان پرتلند، آهک و گچ و… ساخته می‌ شود. اما هر یک برندهای تولید کننده این محصول به علت استفاده از کیفیت های متغیری از متریال و همچنین فرمولاسیون منحصر به فرد، سبب شده اند که کیفیت های متغیری از چسب پرسلان به وجود بیاید.

مزایای چسب کاشی و سرامیک پرسلان

در استفاده از چسب پودری یا خمیری پرسلان، باید به مزایای این محصول توجه کرد. چسب های پرسلان به علت داشتن بیشترین مزایا، مورد توجه صنعت ساختمان سازی نیز قرار گرفته است. از مزایای این محصول می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • چسبندگی قوی: میزان اتصال کاشی، سرامیک، سنگ و… به سطوح زیرین با این محصول، در محکم ترین حالت ممکن صورت می گیرد. بنابراین هیچگونه صدمات فیزیکی، تغييرات دمایی و… میزان چسبندگی آن را کاهش نمی‌دهد؛
  • مقاوم در برابر رطوبت: نصب کاشی و سرامیک در محیط های مرطوب مانند استخر و سرویس بهداشتی، با چالش های زیادی همراه است که یکی از این چالش ها، مصالحی می‌ باشد که برای نصب مورد استفاده قرار می گيرد. اما چسب پرسلان به علت مقاومت بالا در برابر رطوبت، بهترین گزینه برای نصب کاشی و سرامیک در مکان های مرطوب است؛
  • افزایش سرعت نصب: ساختمان سازی، یک فعالیت زمان بر است که هر مرحله از ساخت، نیاز به زمان معینی برای اجرا دارد. نصب کاشی و سرامیک در کف و دیوار ساختمان های در حال ساخت نیز زمان بر می‌ باشد که با استفاده از چسب پرسلان، می‌ توان سرعت کار را افزایش داد؛
  • کاهش هزینه نصب: یکی دیگر از مزایای این محصول، کاهش هزینه نصب کاشی و سرامیک است. چسب پرسلان به علت میزان مصرف کمی که دارد، بسیار مقرون به صرفه بوده و همین امر تاثیر بسزایی در میزان هزینه نصب می گذارد؛
  • مقاوم در برابر حرارت: حرارت بالا نیز یکی از چالش های مهم برای نصب کاشی و سرامیک می‌ باشد که منجر به از دست دادن رطوبت مصالح می‌ شود و اتصال کاشی و سرامیک را به سطح زیرین غیر ممکن می سازد. اما چسب پرسلان به علت مقاومت بالا در برابر حرارت، مانعی برای نصب این محصولات در مکان های گرم نمی شود.
این صفحه رو کلیک کن به کارت میاد!  چسب بتن چیست؟

معایب چسب پرسلان

با بررسی مزایای چسب پودری، بهتر است معایب آن نیز بررسی و تحلیل شود تا اطمینان کافی برای خرید و استفاده از این محصول صورت بگیرد. از جمله معایبی که می‌ توان برای چسب پودری معرفی نمود به قرار زیر است:

  • فاسد شدگی در برابر هوا: چسب های پودری پرسلان در مجاورت هوا فاسد می‌ شود. این امر به خاطر واکنش به اکسیژن صورت می گیرد. با این حساب در خرید چسب های پودری پرسلان باید میزان استفاده از آن را برای نصب کاشی و سرامیک برآورد کرد و مطابق با آن، حجم مناسبی از چسب را تهیه کرد؛
  • واکنش به رطوبت: چسب های خمیری پرسلان که هیچ نیازی به ترکیب با آب و سایر حلال ها ندارد، در صورت ترکیب با رطوبت می‌ تواند خاصیت چسبندگی خود را از دست بدهد. به همین خاطر باید سطح کف و دیوار و همچنین کاشی و سرامیک، کاملا خشک باشد تا استفاده از چسب خمیری پرسلان صورت بگیرد؛
  • خرید بهترین چسب پرسلان: شرکت وینتو شیمی به عنوان برترین شرکت تولید کننده انواع محصولات ساختمانی، انواع چسب پرسلان را در حجم متغیر و کیفیت عالی به تولید می رساند. قیمت فروش هر یک از این محصولات به علت منصفانه بودن، به عنوان یک امتیاز عالی برای خریدار تلقی می‌ شود. متقاضیان این محصولات می توانند به صورت آنلاین، محصول موردنظر را سفارش داده و در محل تعیین شده در شهر خود تحویل بگیرند.

سخن نهایی

برای خرید بهترین چسب پرسلان، سوالاتی نظیر چسب پرسلان چیست و چه کاربردی دارد؟ از سوی متقاضیان مطرح می‌ شود. در این مقاله برای شناخت ویژگی ها و همچنین مزایا و معایب این محصول، اطلاعات کاملی در اختیار شما قرار گرفت. برای تهیه بهترین چسب پرسلان می توانید به صورت آنلاین اقدام نمایید.

این صفحه رو کلیک کن به کارت میاد!  کاشی کاری با چسب بهتره یا سیمان؟
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *