وبلاگ

چسب ساختمانی پلی اورتان

چسب ساختمانی پلی اورتان-وینتوشیمی

چسب ساختمانی پلی اورتان، از سری چسب های سخت و محکمی می‌ باشد که علاوه بر فعالیت های مختلف ساختمانی، می‌ تواند در صنایع مختلف نیز کاربرد داشته باشد. این محصول در شرکت وینتو شیمی با بهترین کیفیت و قیمت عرضه می گردد که متقاضیان می توانند خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهند.

معرفی چسب ساختمانی پلی اورتان

 نام اختصاری چسب پی یو، یکی از مقاوم ترین و در عین حال انعطاف پذیرترین چسب های صنعتی است که برای بیشتر صنایع مورد استفاده قرار می گیرد. این چسب در برابر رطوبت و همچنین حرارت، بسیار مقاوم است و با توجه به این مزایا، می‌ تواند به عنوان اولین چسب مقاوم برای صنایعی مانند کفاشی، نجاری، لوله کشی، صنعت ساختمانی و… کاربرد داشته باشد. این محصول در انواع چسب پی یو سبک، سنگین و ژلی عرضه می‌ شود که هر یک براساس مقاومتی که دارد، برای فعالیت های صنعتی مختلف استفاده می‌ شوند.
چسب مخصوص پلی اورتان در عناوین “چسب پی یو 4030 و 313” می‌ باشد که از این دو نوع چسب به علت مقاومت بالا، برای فعالیت های ساختمانی و… استفاده می‌ شود.

فواید چسب ساختمانی پلی اورتان

به علت توانایی اتصال قوی برای متریال های آهنی و بتنی، می‌ تواند بهترین گزینه برای فعالیت های صنعتی باشد. بنابراین از این محصول در ساختمان سازی، استفاده گسترده ای صورت می گیرد که از جمله آن می‌ توان به نصب کاشی و سرامیک های کف، دیوار و سقف اشاره داشت. از جمله مزایای این محصول به فرار زیر می‌ باشند:
• چسب پی یو خاصیت ضد آب دارد و رطوبت بالا نیز نمی تواند گسستگی پیوندهای چسبی متریال موردنظر را انجام دهد.
• به علت مقاومت در برابر دمای بالا و پایین، امکان استفاده در فضای باز و بسته را دارد و می‌ تواند ماندگاری طولانی مدتی را برای متریال مورد استفاده داشته باشد.
• در خرید چسب ساختمانی برای استفاده در فضای باز، به ضد یووی بودن محصول، اهمیت زیادی داده می‌ شود. ترکیبات این چسب نیز نسبت به اشعه خورشید مقاوم می‌ باشد و به علت سفتی زیاد، مقاومت بالایی در برابر هرگونه ضربه فیزیکی دارد.
• سرعت خشک شدن خوبی دارد و می‌ تواند بعد از اعمال روی سطح موردنظر، به راحتی خشک شود.
• نیازی به مواد حلال ندارد و مستقیما روی سطح موردنظر اعمال شده و مورد استفاده قرار می گیرد.

این صفحه رو کلیک کن به کارت میاد!  حداکثر اسلامپ مجاز بتن با روان کننده

معایب چسب ساختمانی پلی اورتان

در کنار مزایای بالایی که برای این محصول وجود دارد، معایبی نیز برای آن مشخص شده است که می‌ تواند محدودیت هایی را برای استفاده از این محصول ایجاد کند، از جمله معایب آن می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد:
• چسب ساختمانی پلی اورتان دارای مواد حساسیت زا می‌ باشد، بنابراین بسیاری از افراد با تماس مستقیم با آن، دچار حساسیت‌های پوستی و تنفسی می‌ شوند.
• در مقایسه با سایر چسب های صنعتی، این محصول نیاز به زمان بیشتری برای خشک شدن دارد. البته برخی از افراد این مورد را یک مزیت می دانند که می‌ تواند بهترین نتیجه را برای دقت ظرافت کاری داشته باشد. زمان خشک شدن چسب پلی اورتان خیلی کوتاه نیست اما زمان طولانی تری هم برای خشک شدن آن نیاز نمی باشد.
• استفاده از این محصول برای محیط هایی که دارای حرارت بسیار بالا مانند انواع کوره ها می‌ باشد، ممنوع است چون حرارت بسیار بالا، چسبندگی این محصول از بین می برد و در نتیجه استفاده آن بی نتیجه خواهد بود.

نحوه استفاده چسب ساختمانی پلی اورتان

استفاده از این محصول نیاز به انجام مقدماتی دارد که در ادامه مراحل آن را بیان می کنیم:
• در ابتدا باید تفنگ مخصوص چسب تهیه کنید. ماشه تفنگ را نگه داشته و پیستون آن را پایین بکشید و چسب را در داخل تفنگ قرار دهید.
• مقداری از مواد چسبی را خارج کنید و با استفاده از یک ابراز برش مناسب، سر آلومینیومی آن را جدا ساخته و سپس به نوک آن، قیفی که در داخل کارتن بسته بندی چسب وجود دارد را نصب کنید.
• برای استفاده کردن هم لازم است که هولدر فلزی تفنگ را روی چسب قرار دهید.

این صفحه رو کلیک کن به کارت میاد!  کاشی کاری با چسب بهتره یا سیمان؟

قیمت چسب ساختمانی پلی اورتان

شرکت وینتو شیمی با ارائه بهترین چسب پلی اورتان مایع سبک و سنگین، امکان استفاده از آن ها را برای انواع فعالیت های صنعتی، ساختمانی فراهم کرده است. افراد می توانند این محصول را با بهترین قیمت بازار، از شرکت موردنظر به صورت آنلاین خریداری نمایند. این محصولات با ضمانت اصالت در اختیار خریداران قرار می گیرد. از این رو متقاضیان چسب ساختمانی پلی اورتان می توانند برای کاهش هزینه های خود، خرید خود را به صورت اینترنتی از شرکت وینتو شیمی انجام دهند.

سخن نهایی

چسب ساختمانی پلی اورتان که کاربردی ترین چسب برای فعالیت های صنعتی مختلف از جمله ساختمان سازی است، در حجم و انواع مختلف عرضه می شود که افراد می توانند خرید این محصول را با بهترین کیفیت و قیمت از سایت وینتو شیمی انجام دهند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *