وبلاگ

نحوه استفاده از چسب کاشی پودری

نحوه استفاده از چسب کاشی پودری-وینتوشیمی

نحوه استفاده از چسب کاشی پودری برای افرادی که تمایل دارند از این محصول برای نصب انواع کاشی و سرامیک استفاده کنند، چالش برانگیز می‌ باشد. در این مقاله شما را با مزایا و معایب و نحوه استفاده از این محصول آشنا می سازیم.

روش آماده سازی چسب کاشی پودری

چسب کاشی پودری، یکی از متریال های ساختمانی بسیار کاربردی می‌ باشد که به عنوان جایگزین مصالح برای نصب کاشی و سرامیک مورد استفاده قرار می گیرد. چسب پودری برای کف، سقف و دیوار قابل استفاده بوده و به علت داشتن خاصیت چسبندگی فوق العاده، می‌ تواند هر گونه کاشی و سرامیک در وزن و ابعاد مختلف را به وسیله آن روی دیوار، کف و سقف نصب نمود. این محصول به علت داشتن حالت پودری، نیاز به یک سری اقدامات قبل از استفاده دارد که می‌ تواند در کیفیت نصب آن نیز تاثیرگذار باشد.
با توجه به اینکه برندهای متعددی در تولید چسب کاشی پودری فعالیت دارند، هر برندی با توجه به فرمولاسیونی که در تولید این محصول به کار برده است، دستور مصرف متفاوتی را نیز برای تولیدات خود ارائه داده است. مصرف کنندگان این محصول می توانند با مطالعه دستور آماده سازی چسب کاشی پودری که روی بدنه یا کاتالوگ بسته بندی درج شده است، از میزان آب یا حلال هایی که برای ترکیب با این محصول مورد استفاده قرار می گيرند، مطلع شوند. چسب پودری به علت داشتن دانه های پودری خشک، برای استفاده لازم است که با آب یا حلال های خاص ترکیب شده و حالت خمیری پیدا نماید.
برای استفاده از این محصول، لازم است که قسمت سطح زیرساز، دارای ویژگی های خاصی باشد. زیرساز (دیوار، کف یا سقف) می‌ تواند در نوع سنگی، گچی، سیمانی و… باشد. اما لازم است که قبل از استفاده از چسب کاشی، سطح کاملا خشک شده و از هرگونه چربی و خاک تمیز باشد. در این صورت چسبندگی به بهترین نحو ممکن انجام می گیرد.

این صفحه رو کلیک کن به کارت میاد!  چسب اپوکسی در همدان

میزان مصرف چسب کاشی پودری

برای استفاده از چسب پودری سفید با هر نوع از این محصول، لازم است که از مقدار مصرف مجاز آن آگاهی کسب کنید. باید در ابتدا متراژ و ابعادی که نیاز به نصب کاشی دارند را مشخص کرد و سپس برای هر کاشی، مقدار معینی از چسب پودری را مورد استفاده قرار داد. در غیر این صورت می‌ توانید مقدار کمی از چسب پودری را آماده کرده و استفاده نمایید و سپس در صورت اتمام و نیاز به شارژ، دوباره مقداری از آن را با آب ترکیب نمایید.

مزایا استفاده از چسب کاشی پودری

برای خرید چسب پودری ساختمانی، لازم است که از نحوه استفاده از چسب کاشی پودری و همچنین مزایای آن اطلاع کسب کنید. این محصول به علت داشتن قیمت بسیار مناسب، بسیار به صرفه تر از مصالح برای نصب کاشی می‌ باشد. از سویی دیگر، این محصول به علت نوع فرمولاسیونی که دارد، از ایجاد هرگونه قارچ و آلودگی میکروبی در سطح و زیر کاشی و سرامیک ها جلوگیری به عمل می آورد. این امر برای محیط های مرطوب، یک مزیت فوق العاده محسوب می‌ شود.
ترک خوردگی نیز یکی از مشکلاتی است که می‌ تواند در هنگام نصب و استفاده از کاشی و سرامیک رخ بدهد. با بهره گیری از چسب کاشی پودری می‌ توان از ایجاد هرگونه ترک و شکستگی در سطح کاشی جلوگیری به عمل آورد. کاهش زمان نیز می‌ تواند جزو مزایای عالی استفاده از این محصول به حساب آید. در صورتی که نحوه استفاده از چسب کاشی پودری به صورت اصولی و درست انجام بگیرد، زمان کوتاهی برای استفاده از این محصول نسبت به دوغاب و سایر مصالح نیاز می‌ باشد که می‌ تواند در تسریع فعالیت کاشی کاری بسیار تاثیرگذار باشد.

این صفحه رو کلیک کن به کارت میاد!  تفاوت چسب کاشی پودری و خمیری

معایب چسب کاشی پودری

آگاهی از نحوه استفاده از چسب کاشی پودری، تاثیر زیادی در کیفیت و میزان چسبندگی این محصول دارد. چون فرمولاسیون شیمیایی چسب کاشی پودری به گونه ای طراحی شده است که چربی گریز و آب گریز است و در صورت ارتباط با چربی و رطوبت، می‌ تواند خاصیت چسبندگی خود را از دست بدهد. بنابراین لازم است مقدار باقی مانده از محصول را که استفاده نمی شود، در محیط خشک و به دور از نور آفتاب نگهداری کرد که فساد فرمولاسیونی اتفاق نیافتد و چسبندگی آن کاهش پیدا نکند.

طرز تهیه چسب کاشی پودری

برای تهیه بهترین کیفیت انواع چسب کاشی پودری لازم است بهترین برند این محصول را انتخاب و تهیه نمایید. وینتو شیمی به عنوان برترین شرکت تولید کننده محصولات ساختمانی، انواع چسب پودری را با بالاترین کیفیت عرضه می‌ کند که متقاضیان می توانند این محصولات را به صورت آنلاین تهیه نمایند. ثبت سفارش این محصولات به صورت کاملا اینترنتی انجام می گیرد و متقاضیان می توانند حجم متعددی از این محصولات را با بهترین قیمت تهیه نمایند.

سخن نهایی

در این مقاله با نحوه استفاده از چسب کاشی پودری آشنا شدید که اطلاعات شما را در زمینه استفاده از این محصول افزایش می‌ دهد. این محصول با توجه به مزایا و معایبی که دارد، بیشترین میزان استفاده را برای نصب کاشی و سرامیک در صنعت ساختمان سازی دارد. بنابراین برای خرید چسب ساختمانی و چسب کاشی با کیفیت درجه یک از وینتو شیمی سفارش داده و در سریعترین زمان تحویل بگیرید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *