خرید انواع قواره بر

خرید انواع بشکن

خرید انواع تراز لیزری

خرید انواع قاپک

خرید انواع سنگ فرز

خرید انواع ابزار ساختمانی

انجام یک پروژه ساختمانی نیازمند ابزارهای مختلفی است که هر کدام کارایی و عملکرد متفاوت دارد. انتخاب ابزارهای با کیفیت و بهینه، تاثیر بسزایی در امنیت و روند کار دارد پس در خرید ابزار ساختمانی نهایت دقت و توجه را داشته باشید.

قبل از شروع پروژه ساخت و ساز دغدغه تمام ساختمان سازان خرید ابزار ساختمانی با کیفیت و دارای هزینه مناسب است که با مراجعه به سایت وینتو شیمی می توان انواع ابزار ساختمانی جدید را با نازلترین قیمت خریداری نمایید.

لیست ابزار ساختمانی

ابزار آلات ساختمانی به چند دسته مختلف ابزار آلات: برقی، دستی، موتوری، بادی، اندازه گیری و نقشه برداری، جوش و ایمنی تقسیم می شوند که هر کدام عملکرد مختلفی در ساختمان سازی دارند.

ابزار ساختمانی در روند ساخت و ساز، کیفیت، امنیت و سرعت کار تاثیر مستقیم دارد پس در خرید ابزار ساختمانی دقت لازم را داشته باشید.

در ادامه به معرفی ابزارهای ساختمانی، قیمت و خرید ابزار ساختمانی در فروشگاه اینترنتی وینتو شیمی می پردازیم.

جدیدترین ابزار ساختمانی

ابزار آلات ساختمانی روز به روز دچار تغییر و تحول می شوند و در مدل های پیشرفته و جدید در بازار عرضه می شوند، بغل گیر دو دسته، پایه روشویی، دسته عنکبوتی T، فرز انگشتی رونیکس و… ابزار جدید ساختمانی در وینتو شیمی هستند که در ادامه به معرفی انواعی دیگر آن خواهیم پرداخت.

ابزارهای ساختمانی موجود در وینتو شیمی به شرح زیر است:

قواره بر: از دستگاه قواره بر برای برش روی انواع سنگ، سرامیک و شیشه استفاده می کنند که کار با این ابزار بسیار آسان است و باعث سرعت و کیفیت کار می شود.

انواع قواره بر 120 سانتی KD و قواره بر کاریزما 90 سانتی در سایت وینتو شیمی موجود می باشد، در صورت تمایل می توانید آن را خریداری نمایید.

انواع بشکن: انواع بشکن مثل الماس بشکن دار، انبر قطع کن اسلب بشکن پرو، انبر بشکن سنا و بشکن کاریزما که ابزار های جدید و پیشرفته ساختمانی هستند در سایت وینتو شیمی موجود می باشد.

از این ابزار ها برای برش و شکستن کاشی و سرامیک استفاده می کنند و باعث سرعت در عملکرد و کیفیت کار می شوند زیرا بدون ایجاد خطر و با کمترین خسارت در کاشی و سرامیک کار را انجام می دهد.

تراز لیزری: تراز لیزری ابزاری دستی و نوعی از ابزارهای ساختمانی برای اندازه گیری است که از آن برای تراز کردن و ایجاد شیب و عمود کردن بر روی انواع سطوح استفاده می کنند.

کار با تراز لیزری بسیار آسان و دقیق است و باعث کیفیت بی نظیر در کار می شود.

انواع تراز لیزری اسلوونی اصل 60 سانتی، تراز اسلوونی اصل 80 سانتی، تراز لیزری dewalt، تراز لیزری makota در سایت وینتو شیمی با کیفیت عالی و قیمت مناسب موجود می باشد.

قاپک: قاپک یک ابزار پرکاربرد برای جابه جایی و نقل و انتقال مصالح مختلف ساختمانی مثل کاشی، چوب و سنگ های سنگین و شیشه ها است.

قاپک یک ابزار پر کاربرد است، کمترین خسارت را وارد می کند و باعث آسانی و سرعت در روند ساختمان سازی می شود به همین علت مهندسان، معماران و ساختمان سازان بسیار از آن استقبال می کنند.

 انواع قاپک در سایز و اشکال مختلف مثل قاپک پمپی درجه دار، قاپک تک، قاپک دو قلو، قاپک سه قلو در سایت وینتو شیمی موجود می باشد.

سنگ فرز: با استفاده از دستگاه سنگ فرز می توان انوع سنگ و سرامیک را در ابعاد و اندازه های گوناگون برش و صیقل و تراش داد و بیشتر در نمای داخلی و خارجی ساختمان کاربرد دارد.

انواع سنگ فرز 18سانتی fantom، سنگ فرز خزینه، صفحه مینی یازده و نیم سانتی fantom را می توان از سایت وینتو شیمی خریداری نمایید.

آچار همتراز: نوعی ابزار ساختمانی برای تراز کردن دو سطح سرامیک یا کاشی کنار هم است که کار را با دقت زیاد و آسان انجام می دهد.

چکش ویبره: کاشی کار برای کوبیدن کاشی و سرامیک از آن استفاده می کند که باعث دقت در کاشی کاری می شود و احتمال خطا را بسیار کم می کند.

گیره نجاری مینی: در نجاری برای اتصال دو قطعه به هم از گیره نجاری استفاده می کنند که باعث تسهیل و آسانی در کار می شود.

گیره ماهی: برای ثابت نگه داشتن انواع چوب و سرامیک هنگام برش و سوراخ کاری در آن ها از گیره ماهی استفاده می کنند.

درصورت تمایل به خرید ابزار ساختمانی جدید با بهترین کیفیت به سایت وینتو شیمی مراجعه نمایید.

فروشگاه اینترنتی ابزار ساختمانی

اگر تمایل به خرید ابزار ساختمانی دارید می توانید از طریق همین صفحه تمام ابزار آلات جدید و پیشرفته ساختمانی را به صورت مستقیم از وینتو شیمی با مناسب ترین قیمت خریداری نمایید.

تمام ابزارهای ساختمانی در سایت وینتو شیمی در کوتاه ترین زمان به تمام نقاط ایران ارسال می شود.

پخش عمده ابزار ساختمانی

با توجه به نیاز فروشندگان و تامین کنندگان ابزار آلات ساختمانی، در صورت نیاز به خرید عمده انواع تجهیزات و ابزارآلات ساختمانی، می توانید با کارشناسان وینتو شیمی تماس بگیرید و با تخفیف ویژه خرید ابزار ساختمانی به صورت عمده را نهایی کنید.

 سایت وینتو شیمی با پخش عمده ابزار ساختمانی بدون نیاز به پیگیری های خسته کننده شما، هر تعداد اجناسی را که بخواهید ثبت و آن را برای شما در کمترین زمان ممکن ارسال می کند.

قیمت ابزار آلات ساختمانی

قیمت ابزار آلات ساختمانی با توجه به کیفیت آن ها متفاوت است و نوع دستگاه عاملی موثر در تعیین قیمت است. سایت وینتو شیمی با تضمین قیمت، تمام ابزار آلات ساختمانی را با کمترین سود ممکن در اختیار شما خریداران گرامی قرار می دهد.

فروش ابزار ساختمانی

انواع ابزار ساختمانی با کاربردهای متفاوت و کیفیت های مختلف در سایت وینتو شیمی به فروش می رسد که هر خریداری می تواند با خیال راحت در کمترین زمان آن را خریداری نماید.

جمع بندی

برای انجام یک پروژه ساختمانی، ابزار آلات متنوع و انبوه نیاز است که دغدغه اصلی ساختمان سازان قبل از شروع پروژه، خرید ابزار ساختمانی است. امروزه ابزار آلات ساختمانی دائم در حال نوآوری و پیشرفت است که باعث سرعت بخشیدن به ساخت و ساز و استفاده کمتر از نیروی انسانی شده است.

اگر تمایل به خرید ابزار ساختمانی دارید از طریق همین صفحه می توانید تمام ابزار آلات ساختمانی را به صورت یک جا، در کوتاه ترین زمان و با قیمت مناسب خریداری نمایید