وبلاگ

بهترین چسب کاشی پرسلان

نحوه استفاده از چسب کاشی پودری-وینتوشیمی

بهترین چسب کاشی پرسلان برای نصب انواع کاشی و سرامیک پرسلان و متریال های سنگی و سرامیکی مورد استفاده قرار می گیرد. شناخت بهترین کیفیت این نوع چسب برای استفاده در صنعت ساخت و ساز، از اولین اقدامات خریداران می‌ باشد. شرکت وینتو شیمی با تولید و عرضه برترین چسب های پرسلان، امکان خرید این محصول با بهترین کیفیت و قیمت را فراهم کرده است.

چسب پرسلان چیست؟

چسب پرسلان یکی از چسب های ساختمانی می‌ باشد که برای نصب انواع کاشی، سرامیک و سنگ در کف و دیوار مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول تفاوت بسیار فاحشی با چسب های کاشی و سرامیک دیگر دارد و از میزان استحکام و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است.
تولید این محصول بیشتر برای نصب کاشی و سرامیک های پرسلان انجام می گیرد. چون کاشی های پرسلان به علت فرمولاسیون خاصی که دارند، از رطوبت پذیری بسیار کمتری برخوردار هستند بنابراین نصب این محصولات با استفاده از مصالحی مانند دوغاب، مشکلاتی را به وجود می آورد. از این رو با تولید بهترین چسب کاشی پرسلان، نصب محکم و بادوام انواع کاشی و سرامیک های پرسلان امکان پذیر گردید. اتصال و نصب کاشی های موردنظر، بدون لقی و مشکل در طول زمان، با استفاده از چسب های پرسلان صورت می گیرد.

مزایای استفاده از چسب کاشی پرسلان

بهترین چسب کاشی و سرامیک پرسلان با داشتن فرمولاسیون و متریال باکیفیت، امکان استفاده در تمام سطوح سنگی، گچی، چوبی و… را دارد و می‌ تواند برای نصب انواع کاشی، سرامیک، سنگ مناسب باشد و جهت تعمیر ترک خوردگی و شکستگی کاشی و سرامیک ها نیز مورد استفاده قرار بگیرد.
این محصول به صورت پودری تولید می‌ شود و برای استفاده نیاز دارد که با سی الی چهل درصد آب ترکیب شده و به حالت خمیری تبدیل شود و سپس مورد استفاده قرار بگیرد. از مزایای استفاده از این محصول می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد:

این صفحه رو کلیک کن به کارت میاد!  چسب کاشی استخری

افزایش سرعت کار

با توجه به اینکه چسب پرسلان نیاز به زمان طولانی برای خشک شدن و آماده سازی ندارد، می‌ تواند سرعت کار نصب کاشی و سرامیک را افزایش دهد و عملکرد بهتری را برای صنعت ساخت و ساز داشته باشد.

تمیزی کار

با خرید چسب ساختمانی، افراد می توانند در بهترین شرایط، نصب کاشی و سرامیک را انجام دهند. با استفاده از این محصول، محیط نصب تمیز و بدون گرد و خاک باقی می ماند، این امر در تمیزی ظاهر سرامیک و کاشی ها نیز تاثیرگذار می‌ باشد.

مقاوم به رطوبت

بهترین چسب کاشی پرسلان با بهره مندی از فرمولاسیون خاص، در برابر هرگونه رطوبت مقاومت دارد، بنابراین امکان نصب محکم کاشی های پرسلان روی تمامی سطوح ممکن می‌ باشد.

مقاوم به خوردگی و سایش

با توجه به شیمیایی بودن متریال تولیدی این محصول، امکان سایش و خوردگی آن بعد از خشک شدن به شدت کاهش می یابد، از این رو استفاده از چسب کاشی پرسلان برای محیط های صنعتی و شیمیایی، بسیار مناسب می‌ باشد.

انواع چسب پرسلان

با توجه به اینکه صنعت ساخت و ساز، در سال های اخیر گسترده تر شده است و از متریال های مختلفی در این صنعت استفاده می‌ شود، چسب کاشی پرسلان نیز برای همگام بودن با صنعت ساختمانی، در انواع مختلفی به تولید می رسد. از انواع مختلف این محصول می‌ توان موارد زیر را نام برد:

چسب خمیری بر پایه اکریلیک

این چسب ها حالت خمیری دارند و متریال مصرفی آن ها رزین های اکریلیکی به همراه پودرهای معدنی می‌ باشند که امکان استفاده را برای نصب آسان کاشی و سرامیک فراهم می کند. با این محصول می‌ توان در کوتاه ترین زمان و بدون کثیف کاری، نصب کاشی و سرامیک را در محیط های مختلف انجام داد. این محصول به علت چسبندگی بالایی که دارد، می‌ تواند در ضخامت بسیار کمی زیر کاشی مورد استفاده قرار بگیرد.

این صفحه رو کلیک کن به کارت میاد!  بهترین چسب اپوکسی

چسب اپوکسی

این چسب نیز به علت استحکام بالا و مقاومت در برابر صدمات الکتریکی و حرارتی، به عنوان بهترین چسب کاشی پرسلان شناخته می‌ شود که بر پایه رزین بیسفنول و هاردنر پلی آمیدی ساخته شده است. از این محصول می‌ توان برای اتصال و نصب انواع کاشی و سرامیک، محصولات پلیمری، چوبی و… استفاده کرد.

چسب پودری پلیمری

این چسب نیز یکی از محصولات پرمصرف چسب کاشی پرسلان شناخته می‌ شود که از مواد پلیمری، سیمان و معدنی ساخته شده است و حالت پودری دارد. برای استفاده از این محصول جهت نصب کاشی و سرامیک، لازم است که از حلالی مانند آب جهت خمیری کردن چسب استفاده شود.

قیمت چسب سرامیک پرسلان

یکی از مواردی که میزان خرید انواع چسب کاشی پرسلان را افزایش داده است، قیمت مناسب آن می‌ باشد. قیمت فروش این محصولات با توجه به نوع مصرف ساده و آسانی که دارد، بسیار مقرون به صرفه می‌ باشد. شرکت وینتو شیمی با عرضه بهترین چسب های پرسلان، قیمت بسیار مناسبی را برای آن ها اعمال کرده است که افراد فعال در ساخت و ساز در سراسر کشور، می توانند این محصول را به صورت آنلاین با بهترین قیمت تهیه نمایند. تولیدات شرکت وینتو شیمی بر پایه فناوری روز انجام گرفته است که نتیجه آن کیفیت بالای محصولات است که با انواع محصولات خارجی مورد مقایسه قرار می گیرد.

سخن نهایی

برای نصب و تعمیر انواع کاشی و سرامیک در صنعت ساخت و ساز، می‌ توان از چسب های ساختمانی استفاده کرد که این محصولات طرز استفاده راحت و آسانی داشته و با مناسب ترین قیمت عرضه می گردند. بهترین چسب کاشی پرسلان با داشتن مزایای فوق العاده، می‌ تواند در زمان و هزینه نصب کاشی و سرامیک صرفه جویی نماید. شرکت وینتو شیمی با تولید و عرضه بهترین چسب های پرسلان، امکان خرید این محصول را به صورت آنلاین برای متقاضیان سراسر کشور ایجاد کرده است.

این صفحه رو کلیک کن به کارت میاد!  چسب اپوکسی چیست و چه کاربردی دارد؟
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *